Ik zoek dus voor mijn dochter effen jurkjes met een korte mouw. Ik heb al bij Simply Colors en Rainbowbabies gekeken, maar daar hebben ze alleen jurkjes zonder mouwen en dat wil ik dus niet. Ook bij Goodmoodkid heb ik gekeken, maar dat is ook net niet wat ik zoek. Iemand nog andere ideeën? Ik hoor het graag.
Was vandaag bij H&M en daar hadden ze effen jurkjes in groen, paars, geel en fuchsia ze hadden ze met en zonder mouwtje. Wehkamp al geprobeerd? of Neckermann, Otto prenatal
Hmm bij v&d hebben ze jurkjes van frendz mijn dochter si er helemaal verslaafd aan.. ze hebben ze met allerlei patroontjes en kleurtjes EN dus in het roze. Al zie ik op de site geen effen versie.. die roze hebben ze in de winkel wel. dit model: Frendz Jurk V&D En eventueel ook zonder kraagje. Dochterlief draagt niks anders meer al het andere is stom... maarja het zijn mooie jurkjes die goed bljiven in de was en bovenal vallen ze erg mooi en zijn ze van een prettig stofje. Snap wel dat dochterlief ze graag draagt.. (het is alleen zo jammer van de rest van dr kleding.. )
Kreeg net een mail met allemaal opruiming van kleertjes.com Bij de basics van hun staat ook wat effen jurkjes tussen.