Mijn zoontje mag ik volgende week eindelijk weer ophalen. Ben in november vorig jaar bij mijn ex weggegaan samen met mijn zoontje. Nu is mijn zoontje alweer ruim 2 maanden bij mijn ex in Portugal. Ik heb hem alleen maar gesproken op skype. In Nl hebben we samen een eigen huisje maar daar heeft D. nog maar 1 weekje geslapen. Nu wil ik hem graag een erg warm welkom thuis geven, en hij is gek op post. Dus vandaar mijn vraag wie hem een kaartje wil sturen? Hij is 3 jaar en superblij dat mama hem eindelijk komt ophalen. Dus wie helpt mij hem een warm welkom te geven? Dank jullie wel
Pb je adres maar en wij sturen een kaartje! En wat fijn dat je eindelijk je zoontje weer in je armen kan sluiten!!!!
Oh wat super dat je straks je kleine mannetje weer kan knuffelen! Stuur maar pb, ik stuur een mooie kaart!
Dank jullie wel, wat zal D. dat leuk vinden allemaal post. het is inderdaad een moeilijke tijd geweest en hopelijk is nu alles straks achter de rug. D. zal eerst weer moeten wennen en is het goed praten zelfs helemaal verleerd. Hij zal een moeilijke tijd krijgen maar dat komt wel weer goed. Hier krijgt hij in ieder geval weer liefde en aandacht en dat krijgt hij bij zijn vader niet.
Geweldig dat je zoontje weer bij je komt, pb me maar je adres, dan zorg ik voor een leuk kaartje. Mijn zoontje is ook 3 en ik moet er niet aan denken dat kleine ventje te missen. Vreselijk voor je. Wanneer mag je hem ophalen en ga je dat in Portugal doen?
ik vlieg maandagmorgen naar Portugal en kom woensdagnacht met D. terug. Hoop dat ik hem maandag al mag zien, maar woensdagmorgen haal ik hem om 8 uur op en zijn we eindelijk weer samen. Kan me zo verheugen op de kleine normale dingen, het wakker worden door zijn stem en het knuffelen en gewoon lekker samen spelen. Ik heb dat zo gemist