zover ik weet gaan kinderen in een zitstand door wanneer ze op hun buik ligge dat ze omrollen en op hun kont gaan zitten dit is teminste een normale manier zover ik weet maar wat ik gisteren meemaakte me dochtertje had ik op haar buik op de grond gelegt om te spelen ik was zelf ff druk bezig en toen ik weer keek zat ze ineens dit deed ze dus nog niet dus ik haar weer neergelegt en kijken hoe ze dat deed ze is zo flexibel dat ze wanneer ze op haar buik ligt haar benen langs haar lichaam legt en met haar handen zich opdruk en ja toen zat ze weer zijn er meer baby's die dit doen me dochtertje is trouwens 9 maanden
haha gelukkig niet de enigste maar het ziet er zo grappig uit had het nog niet eerder gezien dus vandaar zit die dan ook altijd met de benen wijd ook als ie op zijn rug ligt me dochtertje wel ben benieuwd wat voor sport ze later gaat doen haha
zo deed onze dochter het ook ja . Pas veel later deed ze het op de andere manier. Maar nu moet ik ook zeggen: Onze dochter kroop ook niet, die schoof op haar billen, dus had sowieso wat andere dingen dan standaard. Hoewel billenschuiven ook wel veel voorkomt maar op nr 1 staat geloof ik toch gewoon kruipen (en tijgeren, maar dat heeft ze hier nooit gedaan - buikligging was gewoon verschrikkelijk en zitten gewéldig )