enige tips? ik wil graag een echte bevalling zien. zodat ik weet wat me een beetje te wachten staat. weten jullie waar ik zo'n (educatief) filmpje kan downloaden? of bekijken.
op youtube kun je filmpjes bekijken maar dan moet je je wel eerst ff aanmelden omdat het alleen voor 18+ is ja het kan ook echt wel schokkend zijn voor de jeugd. ik heb dit ook gedaan omdat ik wel wil zien wat me te wachten staat en het stelt me wel gerust.
ok dank je wel ik ga meteen naar you tube kijken. weet je wat ik moet intypen? bevalling, of moet het in het engels...wat is bevalling in het engels? labour?
Nou! pfff.. tis ma goed dat we t zelf nie van onder zien! Dat staat ons nog te wachten.. die knip? ik hoop t nie!
Dat was ook mijn eerste gedachte bij dat filmpje... ik wil niet meer! Maar volgens mij is dat filmpje ook heel oud, ik heb ook een tijdje verschillende filmpjes zitten bekijken en bij de ene dacht pffff ik adopteer wel, en bij een ander dacht ik weer, nou dat ziet er vrij rustig uit en dat kan ik ook!
http://www.youtube.com/watch?v=CWYGlGVR340&NR=1 een hele pagina vol, knock yourselff out (heb ze zelf allemaal bekeken, zitten enkele giller-mama's-to-be tussen, maar dat schrikt me niét af!)
Het is inderdaad maar goed dat we het van onder zelf niet zien haha. Zit me nou te bedenken dat dat bij mij ook zo eruit gezien heeft brrrrr. En wat btreft die knip... ik krijg bij deze bevalling een geplande knip... en die knip schrikt me wel wat af ja.... maar goed ik zie er zelf niks van straks hopelijk is dat wat geruststellend voor me haha oei
sommige zijn inderdaad om te schikken vooral toen ze ff ging knippen daar kreeg ik toch wel angst van haha. maar als je er een paar hebt gekeken dan zie je dat het ook makkelijk kan gaan toch. dus hopen dat we daar bij horen en bedenkt dat meer vrouwen je voor zijn geweest dit werkt bij mij positief (voor even) haha
dit soort filmpjes wou ik niet zien voor mijn bevalling maar nu vind ik het wel grappig. Tijdens de bevalling vroeg ze of ik het wou zien maar dat wou ik niet en nu heb ik er toch een idee van haha
Slik. Moeten wij dit meemaken? Man, man, man.. Aan wat zijn we begonnen.. Maar ja, zovelen zijn ons voorgegaan hé, zal ons dus ook wel lukken..