hahha nou jaa.. achh ik heb het 1 keer gedaan.. en die 2e keer overleef ik ook wel alleen die knip pffff
Jesus Christ, ging bijna over mijn nek toen ze die knip plaatste.... Waarschuwing vooraf: niet kijken als je aan het eten bent of net hebt gegeten!
ik vond het op de film wel meevallen. Bij mezelf schrok ik er nog al van omdat het bloed mijn sokken in liep. DE knip heb ik niet eens gevoeld. Bij de tweede bevalling was het gelukkig niet nodig hopelijk nu weer niet
tja, ik kan niet meer terug he? Was nooit zo angstig voor de bevalling.. Maar als ik dit nu zie.. Slik.. krijg er echt de rilling van! ok, nog 20 weken om me erop voor te bereiden.. Liefs kiss
Ik vond het ook juist heel erg meevallen om te zien dit, terwijl ik toch héééél erg bang voor die knip was. Ben nu eigenlijk wel een beetje gerustgesteld.
Gatsie zeg wat is dat goor.... Ik ben blij dat ik dit niet zie als ik daar lig En die knip stelt niks voor dat heb ik ook 2 keer gehad en je voelt het niet het is alleen een naar gezicht. Gr Angel
Ja maar... die schaar! Dat mens zit echt zo enthousiast te knippen, alsof ze dagelijks in mensen knipt.. (doet ze waarschijnlijk ook, haha) Maar inderdaad, er is geen weg terug Groetjes, Anakin.
whaaaaa! kan me toch echt niet voorstellen dat ik dit heb meegemaakt en daarnaast vind ik het erg knap van m'n mannetje dat ie, nadat hij dit van zo dichtbij heeft gezien, nog een tweede kindje wilde maken! My god, ff crux hoor, maar daar wil je m dan toch nooit meer instoppen...
...en vraag ik me af of ik het wel een eerste keer wil Daarom komen baby's dus uit een plaats die de vrouw zelf niet kan zien...
ik weet niet hoor , zal wel de enigste zijn...maar ik vind het er echt niet uitzien die knip, dat hoofdje tussen je benen, het complete plaatje gewoon jaks...ban blij dat ik dit niet ga zien of is dit een rare reactie?