Probleem is: HET MOET ERUIT! Hoe dan ook! Nu snap ik waarom mijn gyneacologe heeft afgeraden naar babyboom programma's te kijken en zelf op zoek te gaan naar fimpjes! Daarom dus! In ieder geval, het zal MET verdoving gebeuren!
Ja voor alle zwangeren; er is geen weg meer terug Beter is idd om die filmpjes pas te kijken na je eigen bevalling haha
Nou iedereen begint nu te vragen zie je op tegen de bevalling , ik zo nee nog nie eens over nagedacht maar nu . Kan ik nog terug pff dit was niet echt een goede keus om die filmpjes te bekijken hahaha en vriendlief is ook in haha. Hij zegt ow , meer niet hahahha xxx
In de VS krijg je standaard een ruggeprik, dus deze mevrouw heeft er een stuk minder van gevoeld dan hoe wij het ons nu voorstellen. Pffffffffff, ik moet hier even van bijkomen hoor...
Had ik al gezegd, dat ik bij deze accuut stop met een poging te doen zwanger te raken haha.... jemig..wat creepy!
Hoi hoi Ik heb ook een knip gehad en met verdoving. Ik moet zeggen dat ik me van de bevalling veel kan herinneren, maar die verdoving voel ik nog iedere dag wat deed dat zeer joh! Echt verschrikkelijk. De volgende keer wil ik zonder verdoving!
haha ja krijg het vaker te horen dat de verdoving zetten zeerder doet dan de knip zelf, maar ja knippen oke zonder verdoving maar hechten dat lijkt me dan wel heel pijnlijk zeker als je er een paar nodig hebt, brrrr ik krijg trouwens altijd spantaan buikpijn van die filmpjes hebben jullie dit ook?
Een knip met verdoving! Wat een luxe zeg dat had ik volgens mij niet hoor ze knipte gewoon tijdens een wee. Ik kreeg wel voldoende spuiten toen het gehecht moest worden en dat was echt geen pretje want met verdoving voelde je nog dat de naald werd aangetrokken bah bah bah. Ligt het aan mij of trekt de VK wel erg hard aan hoofd en lichaam? Ik vond het er wel een beetje hardhandig uitzien. Gr Angel
Ik ook niet hoor en mijn man MOEST bij mijn hoofd blijven staan, ik wilde onder geen beding dat hij zou zien hoe de boel eruit ziet als er een kind uitkomt 8) 8) 8)
Ik vind het eigenlijk nog wel gaan die filmpjes. Ben niet bang als ik een 2e krijg in de toekomst. Begrijp nu wel waarom mn moeder en man zeiden dat het een slachveld was toen Lieve dr net uit was haha Ze waren er beide bij en snao nu wat ze bedoelen met slachveld