Ik word morgen gestript maar ben heel erg benieuwd naar ervaringen. Want cijfers zijn er niet van en ervaringen vind ik ook leuker om te lezen uiteraardt Ik ben met mijn oudste gestript (inmiddels bijna 8 jr geleden)...... maar toen zal alles nog "potdicht".. en nu blijkt dat je dan niet kan strippen... dus ben benieuwd wat ze wel heeft gedaan toen ... waarschijnlijk met een kluitje het riet in gestuurt... Dat was mijn eerste en met 40 wkn "gestript", maar volgens gyno 2 wkn later zat alles nog potdicht, dus het heeft duidelijk geen resultaat gehad... Nu verwacht ik de derde.... er was al met 36 wkn verweking enzo, dus ze willen het morgen proberen ivm BI. Ben dus heel benieuwd wat de kansen zijn....
Ooh spannend joh! Ik hoop voor je dat het helpt. Ik kan je helaas geen ervaring vertellen want dit is mijn 1e kindje. Veel succes morgen!
bij mijn eerste ben ik met 41 weken en 6 dagen gestript en moest ik zowieso de volgende dag met 42 weken terug komen om ingeleid te worden omdat het vruchtwater op was. Wel had ik de volgende ochtend toen ik werd opgenomen 3 cm ontsluiting wrs door het strippen. succes morgen
Ik lees vol nieuwsgierigheid mee! Aangezien mijn buik erg groot is, wil de vk ook komende week een strippoging doen....
de vk had mij naardat ik 8 dagen overtijd was ook gestript en ze zei; alles behalve soepel die bevalt eerst nog niet, ja hoor dezelfde avond begon het denk dat het toch door het strippen kwam want ik had de hele dag al wat last van gerommel, en naardat ze me gestript had nog iets meer suc6
Tot nu toe gaat het zo'n beetje gelijk op dus..... Hoop dat we nog meer reacties krijgen,.... Eigenlijk hoop ik gewoon morgen zelf te kunnen zeggen dat het bij mij geholpen heeft
niks, nadda, noppes...! En prettig is het al helemaal niet...! Ik had toen zelfs al 2 a 3 cm ontsluiting, waar ik trouwens al 2 weken mee rondliep. Ik ben uiteindelijk met 42 weken ingeleid in 't ziekenhuis, of eigenlijk niet echt ingeleid, ze hebben de vliezen gebroken en toen is het vanzelf op gang gekomen... In ieder geval succes! Groetjes
ik lees mee. Bij mij hetzelfde verhaal morgen evt strippen of inleiden ivm BI als ik meer ontsluiting heb
Ik heb gelukkig geen ervaring met strippen, lijkt mij niet echt lekker! Ik heb ook nooit langer hoeven wachten op mijn schatjes; eerste met 37+6, tweede 37+3! Langer lopen dan 40 weken lijkt mij behoorlijk zwaar!
Ik ben gestript met 39 weken en 2 dagen geloof ik. Dit doordat mn bloeddruk erg fluctueerde... S morgens gestript en s nachts begonnen de weeën. Dusss heel veel succes. Ik dacht dat er wel cijfers bekend waren.. 1 op de 4 of 5 gaat de bevalling dan beginnen.
Ben gestript met 39 weken en 5 dagen, die nacht is de bevalling begonnen. Bij mij deed het erg veel pijn. Heb ook een boel bloed verloren daarna. Maar goed, wel een mooie baby voor terug gekregen!
Ik ben bij alledrie mijn zwangerschappen gestript. Bij alledrie was ik ook al een dag of 10 overtijd. Het was niet echt prettig, maar alledrie de keren is de bevalling de nacht daarna begonnen!
nou dan maar hopen dat het bij mij dus ook zo werkt morgen, ben er ook erg aan toe moet ik zeggne : )
Ik ben vanmiddag om half 3 gestript, maar helaas had ik nog geen ontsluiting dus of het wat doet... Het enige lichtpuntje is dat ik beide zwangerschappen van niks (potdicht) tot bevallen heb gedaan in 4,5 en 3,5 uur. Dus ze heeft wel hoop dat het doorzet. Moet zeggen dat het me flink pijn heeft gedaan, maar weet waarvoor ik het deed...... Ben ook geen bloed of wat verloren en tot nu toe heb ik geen seintjes die erop wijzen dat het iets heeft gedaan/doet. Kan alleen maar hopen [-o< Ze komt anders zaterdag langs om het nogmaals te doen.... dus wie weet.