ik ben nu 5 dagen de trotse moeder van ons tweede kindje en net als de vorige keer heb ik veel voeding. Ik kolf sinds gister voor het slapen mijn borsten leeg want mijn dochter red het niet eens om 1 borst per voeding leeg te drinken en met deze stuwing kan ik niet slapen.. Daarnaast masseer ik rond lunchtijd met de hand de harde schijven uit mijn borst en vang de lekkende voeding hierbij ook op.. In totaal heb ik nu in 2 dagen al 650 cc melk die mijn dochter waarschijnlijk niet gaat opdrinken. Weg gooien vind ik echt zonde en daarom mijn vraag.. Wat kan ik doen met mijn melk? Ik zou het geweldig vinden het aan een ander te kunnen geven maar hoe werkt dit dan? Hoop dat je me hier iets meer over kan vertellen.. Groetjes, Loes
Er is veel mogelijk met donormelk, via formele en informele weg. Informeer via borstvoeding.nl en ga dan naar de vrijwillige borstvoedingsorganisaties. Ook kun je kijken op moedermelknetwerk.nl Daarnaast vind je informatie op borstvoeding.com Bedenk dat je nog vroeg in je lactatie-periode zit met dit kindje: mogelijk kun je nog meer afstemmen, of je houdt het peil hoog en doneert, de keus is aan jou. Evt. kun je ook je melk aan je oudere kindje geven. Succes!