Waar kan ik helium kopen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Calimero, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    goedenmorgen allemaal!

volgende week zaterdag gaan wij een drie d echo laten maken om te kijken wat het word!
    nu vond i khet wel een leuk idee om een ballon met helium in een doos te doen met een kaartje eraan van hoera een jongen/ hoera een meisje
    en dan in dat kaartje een echotje van de kleine :)
    dat leek ons wel een orginele manier om te laten weten wat het word aan opoe en opa

maar nou mijn vraag heeft iemand enig idee waar ik helium kopen kan?
    ik kan het namelijk nergens vinden... :cry:

2. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Dat vroeg ik me laatst ook af... ben dus ook benieuwd waar je dit kunt kopen.

3. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

leuk bedacht..!
    bij ons word het gedaan in de feestwinkel.. met allemaal versier dingen erbij in.! misschien is er bij jou in de buurt een feestwinkel? daar kan je het proberen

4. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Een ander vraagje..konden jullie het (nog) niet zien op de 20 weken echo wat het werd? Ik heb namelijk op 11 oktober mijn 20 weken echo gepland en hoop echt dat ze het kunnen zien! anders wordt het denk ik toch ook een pretecho voor ons.

5. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Het ligt er echt helemaal aan hoe de kleine ligt. Ik kreeg met 18 wkn een extra echo vanwege een bloeding. Daar was op te zien dat het een meisje is. Met 21 wkn lag ze eerst verkeerd waardoor we het niet konden zien. Op het laatste moment draaide ze nog, waardoor we het wel konden zien. Is dus moeilijk te zeggen. Volgens mij is het meestal wel te zien, maar soms willen ze gewoon niet echt meewerken :(
    Wij krijgen volgende week nog een (3d) pretecho, en ik hoop eigenlijk wel dat ze zich dan nog even van de "goede kant" laat zien.

Bij ons heb je trouwens ook heliumballonnen in de feestwinkel.

6. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam
    Ook ik wil weten wat het wordt!!
    Ik heb vanaf 18 weken zwangerschap inmiddels alweer 4 echoos gehad, en 't kleintje ligt er iedere keer heel erg eigenwijs niet goed voor!
    Nou ja, a.s. maandag weer een nieuwe kans....

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb nooit een 20 weken echo gehad vandaag dat ik de drie d echo doe alleen maakte ik de afspraak toen ik al 20wk was maar de wachttijd is zo lang...... :cry:
    en in verband met werk van mijn man moeten we op een zaterdag en was zij dus al volgepland behalve deze zaterdag maar ja hoe verder je bent hoe duidelijker ze alles zien kunnen vandaar......

zit helaas geen feestwinkel bij ons in de buurt.. hmm

8. Lizzy

Lizzy Bekend lid

5 jun 2006
    584
    0
    0
    Rotterdam

Deel Deze Pagina