Hoi meiden! Ik heb ff een vraag die hopelijk een antwoord heeft. Vandaag zit ik op dag 20 van mijn cyclus en in plaats van dat ik witte afscheiding heb is het lichtrood, roze. Wat moet ik hier van denken? Het kan toch niet ineens zo zijn dat mijn ongi 8 dagen eerder komt? Ik had gisteren en vandaag kort en lichtjes ongipijn, duurde niet lang. Misschien innesteling ofzo? Liefs, Ingrid
Hey ingrid! Het kan inderdaad goed een innesteling zijn, weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Ongeveer 7-10 dagen daarna gaat het vruchtje zich innestellen. Als je niet weet wanneer je ei is geweest kan het natuurlijk wel een beginnende menstruatie zijn, er kan best een uitschieter van een cyclus tussen zitten maar dat hoop ik niet voor je!!! Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.
Ik heb geen idee wanneer ik mijn ei gehad heb. Ik gok rond de 14e augustus. Gok ik omdat ik niet temp en geen ovutest meer gebruik (ik hield me er teveel mee bezig). Het is trouwens alleen bij het afvegen zegmaar, verder niets 'tussendoor'. Kan het kloppen dat de innesteling een week voor je ongi ongeveer is?
ja, dat kan kloppen, ongeveer een week voor je ongi, tussen de 5 en 10 dagen na je EI, kan een innesteling zijn.
Het kan een innesteling zijn, het kan ook een voorteken zijn van een vroegere menstruatie. Afwachten maar... Succes!
Ik heb een vrij regelmatige menstruatie als ik t zeggen mag. En de roze afscheiding is iets roder geworden en eigenlijk alleen maar in 'slijmvorm'. (lekker vies even) Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad dat het er zo uit zag dus helemaal onbekend op dit terrein.
Of zou de mogelijkheid bestaan dat ik ongi ga worden? Heb een beetje krampjes die af en toe eens sterk opspelen. Dan weer wel en dan weer geen rode afscheiding bij toiletgang. Maar als ik mijn cyclussen zo bekijk, zou ik het gek vinden dat ik ongi werd. Wat denken jullie??
Krampen en rode afscheiding duiden bij mij altijd op een ongi, helaas. Maar wie weet... Als het niet doorzet, bestaat de kans nog steeds dat je zwanger bent.
Toch vind ik het vreemd dat er ineens zo'n verschil in lengte zit van mijn cyclussen. Als ik wel ongi zou worden. Nu wel krampen, maar geen roze afscheiding meer... I'm confused