En als klap op de vuurpijl

Discussie in 'De lounge' gestart door Windows, 5 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Kan mijn opleiding ook niet doorgaan in februari:(:(:(

2. Dana

Dana Niet meer actief

balen, waarom niet?

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.236
    6.095
    113
    Dat is een beetje boel ehm.. balen!
    How come?

4. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    #4 Windows, 5 jan 2012
    Laatst bewerkt: 5 jan 2012
    Ik zat dus in een voorschakeltraject,en dat leek goed te gaan,en kreeg 2x een evaluatiegesprek,na die 1e waren er wel een aantal verbeterpunten waaraan ik toch echt aan ben gaan werken(waaronder initiatief tonen,en vragen stellen)dat moeten ze gewoon gezien hebben.
    Afgelopen maandag had ik de eind-evaluatie en het evaluatieformulier werd geeneens meer doorgenomen ,er werd meteen medegedeeld dat ze het niet aandurven mij in de opleiding te zetten...zelfs niveau 2 niet,een te complexe afdeling vond men,ik zou meer geschikt zijn op een kleinschalige woonvorm.
    Schiet mij maar lek hoor,dit kwam als donderslag bij heldere hemel(ergens had ik er ook wel een klein beetje rekening mee gehouden natuurlijk,maar voor mijn gevoel heb ik mijn best gedaan,en meer dan je best kan je niet doen)
    Ik kon meteen vertrekken(of ik mijn 'collega's' nog gedag wilde zeggen,vroeg de teamleider...voel 's ff aan je voorhoofd zeg...tssss!)
    Thuis aangekomen meteen school gebeld en het Reïntegratiebedrijf(school zou Reïntegratiebedrijf bellen,maar ik ben ze een stapje voor geweest,en heb de hele situatie uitgelegd)Ze gaan nu kijken naar een andere zorginstelling,een kleinschalige dus.
    Ik moet 11 jan.nog wel naar school(lesdag),heb nog 3 boeken van ze te leen,en de 18e zou ik een certificaat krijgen,om DE opleiding in te mogen,maar de 1 zei dat ik die gewoon krijg maar de ander zei van niet,maar dat vraag ik de 12e,want dan heb ik nog een gesprek met school(1 op 1)

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

begint goed die 2012....ik kreeg gisteren te horen dat mijn contract niet wordt verlengd. kon ook gelijk vertrekken want ik was voor de rest van de week vrij en hoefde pas volgende week te werken maar toen liep ook mijn contract af. dus van de een op de andere dag werkloos :(
    dag werk hello ww :mad:
    ben me nu rot aan het zoeken naar ander werk maar het lijkt bijna onmogelijk

6. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    @Lennylenn,
    ik spreek uit ervaring hoe lastig het is iets naar je zin te vinden,
    ben al ruim 2 jaar bezig actief te solliciteren moet ook van de WSNP,zit nu door omstandigheden in de Bijstand dus moet,maar ik WIL ook dolgraag,en als het effe kan nog een papiertje halen natuurlijk.
    Nog eens 30 jaar(ben nu 36)in de Bijstand zie ik ook niet zitten,dus ik geef de moed niet op!

7. lennylenn

jaa verschrikkelijk he!

denk je iets leuks tegen te komen zie je in 1 keer staan..liefst ruim 5 jaar ervaring hebben in..... :mad::mad::mad: zak er dan lekker in!!!

ik ben nu 26 maar de eerste dagen van 2012 zijn tot nu ..hm ja hoe zal ik het netjes zeggen (niet zo fijn)
    3 januari definitief uit elkaar gegaan, hij woont nu ook ergens anders maar oke dat stond te gebeuren want we zijn nu sinds oktober uit elkaar.
    en 4 jan dan ontslagen worden. hou mn hart vast voor wat er nog meer kan komen. ik hoop niks..

8. lennylenn

ik geef de moed ook niet op hoor, ben meestal best optimistisch maar gisteren had ik het ff niet meer.

9. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Gelukkig laten ze je hier in deze plaats,mensen die echt moeite hebben met het vinden van werk,vaak nog wel(tijdelijk)werken met behoud van uitkering,maar het liefst krijg ik gewoon een salaris,met pensioenopbouw,verlof enz.

Deel Deze Pagina