Dag allemaal, Morgen is het weer zo ver.. de punctie! Ik ben erg nerveus. De punctie word gelukkig onder narcose gedaan wegens de voorgeschiedenis.. Wie heeft ook de punctie onder narcose gehad?.. ben best bang dat ik toch wakker word. En hoe is het erna bevallen? Ook wilde ik graag nog weten wanneer je het aantal bevruchtingen te horen krijgt? Weet dat namelijk niet meer.. Alvast bedankt! Liefs Firefly
Meis heel veel succes en sterkte! Ik heb de 2e punctie onder narcose gehad, heerlijk!!! Nergens last van gehad en ben echt niet wakker geworden.
Sterkte! Mijn volgende punctie gaat ook onder narcose.. Ik denk maar zo; erger dan zónder narcose kan het nooit zijn Wanneer je iets hoort over het aantal bevruchtingen verschilt heel erg. Wij hoorden het de dag na de punctie, maar ik lees hier ook regelmatig dat mensen pas na 3 of 4 dagen iets te horen krijgen..
Firefly waar ben je in behandeling. In UZ Brussel krijg je idd pas na 5! dagen te horen hoeveel bevruchtingen aangezien ze zoiets hebben het kunnen er eerst meer zijn en dan ineens een stuk weiniger.
Succes morgen!!! Ik kreeg twee dagen later te horen of er bevruchtingen waren en drie dagen later (tijdens de tp) hoeveel het er waren.
Ik heb ook vandaag mijn punctie maar met gewone verdoving. Spannend he? Ik heb heel slecht geslapen. Bij mij kreeg ik vorige keer na drie dagen te horen of er bevruchtingen zijn. UMCU is dat Utrecht?als je dit nog lees heel veel succes!
AH zie het al. Het is inderdaad Utrecht. Daar moet ik vandaag ook zijn. Hoe laat heb je het? Misschien zien we elkaar . Mijn punctie is daar niet maar wel de bevruchting!
Hallo allemaal! De punctie is boven verwachting goed gegaan. Voortaan altijd onder een roesje. Heb heerlijk geslapen! Heb wel nog steeds veel last. Kan dit van de vorige keren niet herinneren. Tot wanneer hadden jullie last? De bevruchtingen krijg ik morgen tussen 10 en 11 te horen. Ben heel benieuwd. Ze hebben 16 eicellen weggehaald. Mooie score @ poema, ik moet om 07.45 op de dagbehandeling zijn. En donderdag tussen 14.00 en 16.00 voor de eventuele terugplaatsing. Heb jij die dan ook donderdag? Hoe is het bij jou gegaan? Liefs Firefly
16! wauw, hoop voor je op ook veel goede bevruchtingen. Misschien nu meer last omdat je nu 16 eicellen had, niet niks al die extra follikels voor je eierstokken. Of had je vorige keer ook zoveel?
Prachtige score meis! Hoop en duim zo hard voor je! Hoe is je punctie onder narcose bevallen? Wij hebben ook in het UMC het aanbod gekregen de laatste punctie onder narcose te doen. Oja, we kennen elkaar al langer.. alleen had ik voorheen een andere naam: Flippo123
@ Vogel, vorige keer had ik 15 follikels, 6 bevruchtingen, 1 verse terug en 3 cryo's, waarvan 1 mijn dochter. Had toen ook een overstimulatie. @ Cybell (flippo), wat leuk om je terug te zien/lezen. Ik zou het doen onder narcose. Ik doe niet meer zonder ( hoop dat het voorlopig ook niet hoeft ). Het enige wat vervelend is, is het infuus.. Ik hoop dat de verse TP gaat lukken. De vorige was namelijk mislukt. Maar ik houd goede hoop! Hoe is het met jou?
ik heb ook gisteren mijn punctie gehad, zonder narcose. Goed gegaan, ik heb 12 eitjes. Weet nog niet hoeveel bevrucht. Dat hoor ik nog. Ik had erg veel last van lage rugpijn van te voren maar ook nu weer. Herkenbaar?
@Mineraal: Ik heb 2x een punctie zonder narcose of wat voor pijn medicatie dan ook gehad, ja alleen een paracetamolletje omdat ik tegen de rest niet kan. Nou ik kan je zeggen, dat was een regelrechte hel. Daarom hebben ze me nu voor de 3e en laatste punctie aangeboden het onder narcose te doen. De lage rugpijn herken ik wel, van voor en na de punctie. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en je een mooie tp mag krijgen die blijft plakken! @Firefly: Meis... ik duim me een ongeluk voor je! Hoop zo dat het nu wel allemaal goed mag gaan!!!