wie heeft orginele Flowerbomb?(parfum)vraagje over namaak of orgineel

Discussie in 'De lounge' gestart door Daantje1, 1 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik wil graag flowerbomb kopen, eau de parfum.
    Nu staat er natuurlijk een heeeeele hoop namaaktroep op marktplaats. Sowieso alles wat 35,35,40 euro kost.

Nu heb ik iets gevonden, 100 ml voor 57,75 euro incl verzenden, het gaat om een testerfles (hiervan zijn geloof ik ook geen neppers toch?in testervorm)
    De verkoopster heeft de parfumk gewonnen toen ze bij de ici paris werkte. heb het nagezocht,haar naam, en lees daar op hyves dat ze idd bij de ici heeft gewerkt. Ze verkoopt verder niet veel meer, alleen 1 setje van Jill sander en een dior tas geloof ik. Ook heeft ze mademoiselle parfum (*dus niet eau de parfum) 7,5 ml, ook dit is iets wat niet namaak wordt gemaakt.
    Mijn gevoel is goed in ieder geval hierover.

Als jij Flowerbomb hebt, de orginele, kun je dan voor me kijken of er een code opstaat ofzo?
    de kleur verschilt ook heel erg vaak, soms ziet hij er roze uit op de foto., soms weer wat donkerder, niet echt roze.

Wie kan me meer info geven?of misschien een foto vcan de orginele neerzetten?

Bedankt alvast!

2. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb de flowerbomb.. Ik zal even kijken en of ik een foto kan maken..

3. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankjewel! ze heeft doorgemaild dat de code 36GD2E is
    ik moet wel zeggen dat de kleur hetzelfde is als de kleur op officiele betrouwbare websites.
    maar geloof dat de kleur er anders uit kan zien door het licht ofzo en wel of geen flits gebruiken.

Alvast bedankt voor de foto!

4. WLE

WLE Niet meer actief

Onder op mijn flacon staat..
    made in france viktor & rolf parfums luxury products llc new york n.y. 10017

verder staat er ook nog eu de parfum vaporisateur naturel spray 62 H 63 E

Ik zou als je budget het toe laat liever bij de parfurmerie een nieuwe kopen.
    Parfum is namelijk 24 maanden op zijn best volgens mij.
    Onder op de flacon staat ook 24M .. dat betekend dat hij 24 maanden houdbaar is toch!

Het is wel een heeeeeeerlijke parfum en is zijn geld ook dubbel en dwars waard, zeker de parfum 100 ml doe ik een jaar mee 1 keer sprayen is genoeg voor de hele dag en je ruikt hem ook echt goed!

5. WLE

WLE Niet meer actief

Bekijk bijlage 202992

Sorry voor deze beschamend slechte foto maar manlief heeft camera in zijn sport tas mee. :)

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

I (L) Flowerbomb :D.... Ben over een uurtje thuis dus kan wel even naar de code kijken

7. WLE

WLE Niet meer actief

Als ik op marktplaats kijk zie ik allemaal flesjes die anders zijn als de orginele.
    Zou je de advertentie willen delen dan kunnen we voor jou misschien verglijken met de echte flacon!

8. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ik heb een parfum van de da, en dat is precies flowerbomb! Als ik het op heb zegt iedereen oh lekker je hwbt flowerbomb op.. En het koste 5 euro heb natuurlijk gelijk 5 flessen gekocht. Het heet atomique

9. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Marktplaats.nl > Flowerbomb - Sieraden, Tassen en Uiterlijk - Uiterlijk | Parfum

dat is de advertentie. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat dit de orginele is. Op het flesje staat met een stickertje demonstration, heb ik hem toen ook als tester in een winkel gezien (het gaat dus om een tester)

bedankt voor de code en foto, codes zijn niet altijd zelfde want heb dat ook opgezocht dta dat verschilt

10. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    mm7; dankjewel, is idd lekker goedkoop :) alleen ruik je het denk ik niet zo lang?

11. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wle: ivm budget zoek ik op marktplaats :) dus is anders te duur..vind 56 euro ook heel veel geld maar wel te betalen.

12. WLE

WLE Niet meer actief

Als je er vertrouwen in hebt dan zou ik hem gewoon kopen!
    Het is in ieder geval een hele lekkere geur!

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
  14. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben een echte flowerbomb liefhebster!!! Ik koop deze parfum veeeeel (helaas is ie erg duur) heb hem bijna altijd op... heb een mand vol parfum maar deze is gewoon zooooo lekker...

ik koop altijd de echte toevallig laatst via mp gekocht idd de echtheidcode gecheckt... de meeste zetten deze op foto bij advertentie erbij!! al zag je advertentie er wel echt uit en rond de 50 a 60 euro is ie meestal wel echt hoor. er zijn nou eenmaal ook vrouwen die het bijv kado krijgen en het gewoon geen lekker geurtje vinden. dan is het voor hun leuk verdiend.

EN het gaat om 100ml toch. Zover ik weet is 75ml wel nep!!

Ik hb hem laatst in het kraampakket van mijn vriendin gedaan.. (ze spuit hem nl. altijd bij op hihi )

15. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    dankjewel weer voor alle reacties. Ik ga hem gewoon kopen. Ze liet ook weten dat ze snapt dat ik twijfel want ze zag dat er idd heel veel namaak wordt verkocht. Maar dat deze dus echt 100 procent orgineel is en het is een tester (demonstration) fles en daar heb je geen neppe van.

Lijkt me heerlijk om hem te hebben!! :)
    kan niet wachten! :)

maar zonde zoveel namaakparfum er allemaal wordt verkocht, zie je wel aan de prijzen van veelal 25-40 euro..dan zeggen ze orgineel wat dus al niet kan voor die prijs maar als je mailt om uitleg zeggen ze: 95 procent orgineel..bullshit, dat is gewoon namaak!
    of ze mailen helemaal niet terug als ik om meer foto's vraag en codes etc. deze vrouw reageert steeds meteeen en geeft alle info die ik vraag, ook zei ze dat ik altijd mocht mailen als ik nog meer wilde weten.

ben gek op parfum,heerlijk!!

16. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Mijn zusje werkte ook bij ici en ik heb heel veel demonstration flesjes gekregen. Ook flowerbomb. Er staat een sticker op van niet voor verkoop oid maar verder is ie hetzelfde.

17. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    De reactie van haar terug zegt me genoeg!!! lekker kopen...
    Een oplichter gaat zich er vaak niet uitlullen want die heeft voor jou 10 andere die er wel intrappen (helaas)

18. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja vond ik ook wel betrouwbaar klinken allemaal.
    ben benieuwd!moet het geld nog overmaken (toch heel wat geld, netjes voor gespaard :) )

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook zo meis!!! Maar ik heb er wel vertrouwen in hoor..
    Maar ben zelf een keer opgelicht, ging om een bedrag van 30 euro.. maar zoiets blijft zuur... en ik ben gewoon dom want eigenlijk voelde ik dat het niet klopte maja daar heb ik wel van geleerd!!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    #20 sasje24, 1 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2011
    Bericht verwijderd....dit is niet toegestaan. Zie de regels!

Deel Deze Pagina