Nieuwe ronde nieuwe kansen, wie kletst ermee?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ProudMom28, 11 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi allemaal, weer een nieuwe ronde met clomid en pregnyl. Ik zit nu op dag 4 wie ohw wie kletst hier gezellig mee. Om zo de lange wachtdagen door te brengen. Merk dat ik het steeds spannender vind, om straks weer te klussen in de vruchtbare dagen. En vooral de lange wachttijd. En dan ook de vraag, wat als ook deze cyclus mislukt is dan gaan we door naar ronde 6. En dan krijgen wij een gesprek met de gyn over hoe verder.. tuurlijk is het nog niet zo maar dat soort vragen gaan door mij heen. Het lijkt mij gezellig te kletsen met andere dames in dezelfde situatie.
    Liefs

2. knuffell83

knuffell83 Actief lid

5 okt 2013
    167
    0
    0
    Overijssel
    Hoi!

Ik ben vorige maand begonnen met clomid. Heb twee grote follikels gehad. De gyn was erg positief. Heb afgelopen best veel steekjes maar nu zie ik helaas wat roods aankomen! Echt balen! dat betekent dus ook opnieuw een ronde clomid. :(

3. ProudMom28

Ohw wat bale! :( knuffel.

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Zeker als je al wat langer bezig bent, zijn ook de nieuwe ronde weken slopend. Ik zit op dag 11 momenteel; ik kijk de dagen om.

5. ProudMom28

Aah kijk dag 11 dat schiet al weer op. Ik herken je gevoel. Wij zijn nu 15 maand bezig waarvan nu 5 met clomid en pregnyl. En jullie? Eerste kindje?

Deel Deze Pagina