Me kleine meid is nu 7 maanden oud. Heeft vanaf de geboorte niet super veel geslapen maar wel de laatste 2 a 3 maanden altijd netjes een ritme gehad. In de ochtend 7 uur fles. Dan om half 11 tot half 1 slapen. En dan om half 4 tot half 7 weer slapen. En dan om 9 uur tot de dag erna ongeveer. Althans meestal kwam ze nog een keer om 12 uur voor een fles, en werd ze in de ochtend heeeel vroeg weer wakker. Nu sinds dit weekend herken ik haar niet meer. Ze is verkouden dan en heeft 1 avond opeens 40,4 graden koorts gehad. Dag erna was het helemaal over. Wel erg snotterig maar verder gaat het goed volgens mij. Nu opeens slaapt ze bijna de hele dag. Als ze uit bed is is ze huilerig en dit terwijl het altijd een vrolijke meid is geweest. Maar alleen maar huilen niks willen. Niet op schoot, in de box wipstoeltje op de grond liggen helemaal niks. Ook drinkt ze momenteel echt bijna geen melk. Kom aan de 200 ml op een dag van melk. Meer niet.. Wel geef ik ze dan diksap denk dat ze hier 200 ml per dag van drink. Dus erg weinig. Het enige wat ze wilt is slapen en nog eens slapen en slapen. Ze sliep nooit door nu van 8 uur tot 8 uur. In de ochtend 1 uur wakker dan weer 4 uur slapen. Dan in de middag niks willen eten, weinig drinken even wakker en weer slapen. Nu vroeg ik me af is dit normaal?? Vind het beetje gek allemaal..
ik denk als ik je verhaal lees dat je meisje ziek is. En als je zelf ziek bent slaap je ook veel meer. Maar als je je zorgen maakt waarom ga je dan niet even langs je huisarts?
Lijkt mij ook. Dat ze ziek is. Mijn zoontje sliep/slaapt ook veel meer bij ziekte. Als ze minder dan 500cc drinkt zou ik de huisarts even bellen. Dat is vaak een ondergrens die aangehouden wordt.
okee, toch met ziek zijn te maken. Koorts is wel gelukkig weg echt maar 1 avondje gehad. Moet voor mezelf morgen toch naar de huisarts zal het dan gelijk navragen. Want ze drinkt echt super weinig. Nog wel plasluiers maar lang niet zoveel als ik normaal heb.
Ziek van tanden die op komst zijn? Hier werd dan standaard heel weinig gedronken....en veel geslapen...
tanden zal inderdaad kunnen. Ze kwijlt echt al vanaf de 4 a 5 maanden. En nu echt verdikkingen. Denk dat het dan inderdaad dat ze ziek is van de tanden. Maar maakte me zorgen omdat ik niet wist dat veel slapen daar ook bij hoorde en slecht drinken.. Bedankt in ieder geval
Hier ook bij komst van tanden, huilerig, minder drinken/eten en veeeeeel slapen. Zodra de tand erdoor is, is het over! Sterkte!