kinderfeestje oudste

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mariska1976, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Ik zat te bedenken,om een leuk kinderfeestje buitenshuis te vieren.Ik wist alleen niet wat.
    Totdat een van de mama's mij verwees naar 123 speelparadijs.
    Op de site gekeken en het leek mij wel leuk.(het feestje is pas op 15 juni)Ik heb ze gebeld voor de kosten en hoeveel mijn jongste dochter van 1 zou moeten zijn.

Ik ben geschrokken........
    als zij mee ging en verder niet at(dat wil zeggen,geen pannenkoeken of frietjes,geen snoepzak,geen zak chips,geen ranja,geen ijsje of speelde betaalde ik 7.50 en als zij wel mee at betaalde we 10 euro.:$ Wij hoeven niets te betalen.Ik zei dat ik er over na moet gaan denken,maar dat ik voor zon kleintje,dat misschien net kan lopen erg duur(in verhouding met de oudere kinderen,die wel snoepen,eten,drinken en spelen)

Inmiddels heb ik wel een andere optie:DWe gaan bij mooi weer naar speeltuin de kievit in Nuenen.Nu ken ik de beheerder erg goed en hij gaat voor mij dan ook reserveren.
    Daarnaast is het zo,dat we voor de oudste en de kleinste niets betalen,want die hebben een abonnement op de speeltuin en ik ben daar vrijwilliger.;)Maar voor de rest van de kindjes betalen we 5 euro...En daar krijgen ze voor heeeeeeeel veeeeeeeeel speelplezier,onbeperkt Ranja,cadeautje voor de jarige,een zakje snoep,zakje chips,ijsje(goedkoopste,maar dat hoeft niet duur te zijn,mijn dochter is al bij als ze een raketje krijgt)en een portie poffertjes en zelf nemen wij de friteuse mee,om frietjes te eten.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,als 15 juni,wat ik dan niet hoop slecht weer is,wat zou ik dan kunnen gaan doen.Want cakejes versieren/t-shirts schilderen voor de jongens en voor de meisjes een doosje plakken heb ik al 2 keer gedaan en ik wil iets anders.
    Mijn dochter wordt 6 en ik weet niet wat.

wie heeft nog wat iedeetjes.En zeker wat betreft knutselgebied.
    er komt maar 1 jongen en de rest zijn meisjes.

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Maar moet je dan niet toch betalen als je het niet laat door gaan? Want ze kopen toch dingen in voor jullie en bijv. poffertjes kun je ook geen weken bewaren (neem aan dat het kant en klare poffertjes zijn).

Ook voor kinderen is het weer nogal snel prima buiten speel weer, kijk wordt anders als het met bakken uit de lucht komt, maar anders valt het vaak wel mee. Ook qua voorspellingen is het zo vaak dat het wel mee blijkt te vallen.

Qua binnenspeeltuin: wat betaal je je dan voor de andere kinderen? Want ik kon zoonlief echt niet overslaan toen hij 16 mnd was! Dan had hij de tent afgebroken. En spelen kan ze toch ook wel? Zoonlief vond het vanaf dat hij kon kruipen het erg leuk en ook dochter was de 1ste keer pas 11 mnd.

Deel Deze Pagina