Nou de titel zegt genoeg! Wil graag online kleertjes van Name-it kopen! tenminste eerst kijken natuurlijk! weet iemand waar? kus miek
THX! Maar.... bij de eerste pas vanaf maat 94...tijn heeft bijna 74 De 2e, heel leuk, maar alles wat ik leuk vind is uitverkocht!hahahah trouwens wel heel goedkoop! de 3e, ook alles uitverkocht! verkeerde maten! hihihihihi Helaas dus! kus miek
ik kan me heerlijk uitleven hier in de n=buurt zit een winkeltje die dat allemaal verkoopt. En we hebben een hele boel in denemarken gekocht of mee laten nemen daar word dat bijna overal verkocht
Mijn ouders wonen in z'meer, en daar heb je ook een winkeltje met veel name-it kleertjes, zo leuk! Ik weet hier in de buurt(beverwijk/haarlem) geen winkeltje die dat verkoopt. Ja de prenatal, maar die hebben heel weinig! kus miek
Ik vind ze ook geweldig! Zelfs zo leuk dat ik een sollicitatie heb lopen bij een winkel hier in de buurt. Ik hoop dat ik in januari daar kan beginnen!
hier zit een name it winkel in de buurt en de duthler verkoopt ze en babbeloe en ik dacht ook Tasche maar ik ga die online winkels ook effe bekijken...ben gek op online shoppen
en het is ook niet zo achterlijk duur! Ook heel belangrijk! hihihi.. wie weet er naast de online winkels, winkels in alkmaar/beverwijk/haarlem? kus miek
Op deze site staat ook nog wat: http://ikenmijnkind.nl En in Beverwijk verkoopt de Babydump ook Name It.