Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven spraytanning geprobeerd (lichaam bruin spuiten) omdat ik van mezelf nogal witjes ben en dit graag voor de dag van mijn bruiloft wil, staat vast leuker met de jurk . Ik woon zelf in A.peldoorn en ik heb daar al een half jaar geleden iemand ontdekt via google die dat doet. Wilde ik een afspraak maken (alvast voor proef een keer, of het wat lijkt) is ze met zwangerschapsverlof tot eind augustus! En wij trouwen dus 25 augustus. Nou gelukkig iemand anders gevonden (ik kan er dus maar 2 vinden in A.peldoorn die dit doen). Maar zij wist niet/weet niet OF ze nog op vakantie gaat EN als ze gaat WANNEER. Ik heb er dus niets aan. De bruining is best mooi geworden, ben vandaag dus voor de eerste keer geweest. Maar nu weet ik nog niet of ik het in de dagen kan laten doen voor mijn bruiloft! De ene met verlof, de andere weet het allemaal nog niet........ Weet iemand van jullie misschien nog iemand in mijn woonomgeving in de buurt die dit ook doet en wel zeker plek heeft eind augustus? En het liefst natuurlijk dat je ook weet of het een goede zaak is.
sorry - geen antwoord op je vraag - en negeer het maar als je geen antwoord wil geven, maar is gewoon zonnebank geen optie?
Ik kan geen antwoord geven op je vraag maar wil je wel wat vertellen. Ik ben in Augustus vorig jaar geweest voor een spraytan, de resultaten waren prachtig, echt waar! Met zweten en zo gaf het niet af, maar toen ik moest huilen liepen de druipers tussen mn borsten door. (Ja, was een fikse jankbui!) Mijn moeder zei toen nog:"Stel dat dit op je trouwdag was gebeurt, dan had je vlekkerig op de foto's gestaan, en je jurk onder de bruine vlekken." Voor mijn trouwen heb ik t dus niet laten doen, was echt bang dat t zou vlekken. Dus let goed op!
oei ja zeg, dank voor de waarschuwing. Ik zweet nogal snel, dus mag wel opletten dan. Zonnebank is moeilijk voor mij, krijg daar jeuk van en verbrand hartstikke snel en kleur weer chinees-geel op zeg maar. Schiet echt niet op bij mij. Daarnaast heb ik mijn gezicht in het verleden diep 2de graads verbrand gehad, dus wordt mijn huid niet echt blij van de zonnebank.....
sommige mensen verkleuren gewoon nouwelijks. Voor mijn bruiloft 16x onder de zonnebank geweest en je zag bijna geen verkleuring...Nog zo melkflessenwit als anders.
hihi, jeetje zeg. Ook niet rood geworden? Maar niemand die een adres weet? Desnoods tussen A.peldoorn en Deventer ergens?