Waar kan ik smal vallende jongenskleding vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door YouBri, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Vingino en de Hema

2. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Heb even voor je gekeken van welk merk die super goed vallende 3/4 broek was van vorige zomer. Het merk heet litlle feet. Hopelijk kan je er iets mee :)

3. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Mijn zoontje is bijna 90 cm en 10 kilo. erg smal dus!
    Maat 92 is veel en veel te breed,maar de lengte moet hij zeker hebben.

Heb nu een aantal broekjes van Name it gekocht,3 daarvan passen goed na insnoeren,1 broek i nog veel te breed.

Korte broeken gewoon van vorig jaar,maatje 74 :)
    Maar ook nieuwe gekocht,maat 80.

4. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Voor mijn zoontje van dik 4,5 jaar oud en 105cm heb ik zelfs ook nog broeken in maat 92/98 gekocht. Dat zijn gewone korte broeken die misschien net ietsje korter zijn maar niemand die dat opvalt maar voor de breedte moet hij die zeker hebben.

En als je bij Zara de skinny spijkerbroeken neemt vallen die wel smal hoor. En daar betaal je rond de 20 euro voor een broek.

Over het algemeen ben ik wel over de kleding van Zara te spreken voor mijn hele smalle jongentje.

Ik kijk gewoon per winkel en kledingstuk als ik het in mijn handen heb kan ik wel bepalen of het mooi valt of niet.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind de smalle Zara broeken wel ok bij de benen, maar ik moet die broeken in de taille altijd behoorlijk aansnoeren wat ook geen gezicht is..
    De enige mooie spijkerbroek die ik een keer heb gekocht is een smalfit van Name It.
    Verder is het prut. H&M, Hema etc. Alles wat zogenaamd 'smal' of 'skinny' is, valt nog ruim in de taille.

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Vingino en Retour

Zoon is 110 cm en 15,4 kilo en past perfect :) Hij heeft maat 110 en van korte broeken koop ik ook 92/98 anders is het meer broek als zoon :p

Deel Deze Pagina