Heb even voor je gekeken van welk merk die super goed vallende 3/4 broek was van vorige zomer. Het merk heet litlle feet. Hopelijk kan je er iets mee
Mijn zoontje is bijna 90 cm en 10 kilo. erg smal dus! Maat 92 is veel en veel te breed,maar de lengte moet hij zeker hebben. Heb nu een aantal broekjes van Name it gekocht,3 daarvan passen goed na insnoeren,1 broek i nog veel te breed. Korte broeken gewoon van vorig jaar,maatje 74 Maar ook nieuwe gekocht,maat 80.
Voor mijn zoontje van dik 4,5 jaar oud en 105cm heb ik zelfs ook nog broeken in maat 92/98 gekocht. Dat zijn gewone korte broeken die misschien net ietsje korter zijn maar niemand die dat opvalt maar voor de breedte moet hij die zeker hebben. En als je bij Zara de skinny spijkerbroeken neemt vallen die wel smal hoor. En daar betaal je rond de 20 euro voor een broek. Over het algemeen ben ik wel over de kleding van Zara te spreken voor mijn hele smalle jongentje. Ik kijk gewoon per winkel en kledingstuk als ik het in mijn handen heb kan ik wel bepalen of het mooi valt of niet.
Ik vind de smalle Zara broeken wel ok bij de benen, maar ik moet die broeken in de taille altijd behoorlijk aansnoeren wat ook geen gezicht is.. De enige mooie spijkerbroek die ik een keer heb gekocht is een smalfit van Name It. Verder is het prut. H&M, Hema etc. Alles wat zogenaamd 'smal' of 'skinny' is, valt nog ruim in de taille.
Vingino en Retour Zoon is 110 cm en 15,4 kilo en past perfect Hij heeft maat 110 en van korte broeken koop ik ook 92/98 anders is het meer broek als zoon