Advertentie plaatsen op marktplaats! Ik heb een advertentie geplaatst op marktplaats omdat ik voor Damien graag een Woezel & Pip taart wilde, maar bij de bakker betaal je echt onvoorstelbaar veel, en dat geld heb ik simpelweg niet.. Ik heb iemand gevonden die een heel grote taart heeft gemaakt, en ook nog een klein meptaartje voor Damien, voor 23,50! Ze waren echt prachtig, en nog lekker ook!
Vroeger had je Blaricum naast de Hoop zo'n leuk taart winkeltje!! jammer dat die er niet meer is. Kan je bij de bakker niet een taart laten maken of betaal je dan ook zoveel? Sorry verder geen tips..
Zoek eens naar Maia op dit forum. Zij maakt ook taarten. Laatst had ze een 3d merktas gemaakt. Was zoooo gaaf en je zag bijna niet dat het geen echte taart was. Ze heeft ook wel een site. Even zoeken... Taartilicious! Zij woont in Hoofddorp. Ik heb toen mn oudste 2 werd deze taart laten maken. Er zat ook een "meptaartje" bij. Een minitaartje voor haar alleen. Dat is die met "2" erop.
Bij Maia hebben wij onze bruidstaart laten maten, was ook een super mooie taart en echt heerlijk! Wellicht gaan wij ook weer bij haar informeren voor Jamila haar tweede verjaardag.
ik heb laatst een taart besteld bij Jojo's taarten - Hyves.nl erg lekker! en wij waren 37,50 kwijt voor een zwangere buik taart voor zo 20? personen
ik heb die van mij besteld bij www.taartencompany.nl in Vleuten(Utrecht), was 35 euro kwijt voor een taart voor 20 personen en een meptaart voor luc. Dit was em:
ik maak inderdaad ook taarten zoals hier al is gezegd, maar ik ben ook bang dat ik te ver weg woon. Mijn foto's staan hier in mijn fotoalbum en m'n site is hierboven al genoemd
Wij hadden hem ook van de taartencompany en waren daar erg tevreden over. Dit was die voor Louise's 1e verjaardag:
Dit was mijn taart van verleden week. en zaterdag heb ik een amsterdam blond taart! Ik zal daar na het weekend nog een foto van maken