Moon28, hema is vaak even breed als lang, daar heeft die van mij nog nooit wat gepast dus zal niet...... Consider.... ik probeer nog even mee te denken.... ken je niemand die graag kleertjes maakt? En misschien wat basics custom kan maken voor je? Ik ken iemand die een lijntje wil beginnen maar is nog in de opstartfase (maakt wel leuke dingen en is betrouwbaar, kan even vragen voor je als je interresse hebt?)
Bedankt voor de link! Ik zal er ff tussen kijken! Kon laatst niks vinden op de kleertjes.com site. Zag chaos en order niet staan, en ook jottum en mexx niet terwijl ik zeker wist dat ze dat wel verkochten. Ken zelf niemand die kleding kan maken. Zou je eens kunnen navragen? Ben benieuwd wat het kost. Kan ze misschien ook dingen namaken? Ben namelijk erg gecharmeerd van de broekjes van de Zara, en de details enzo staan erg duidelijk op de site.
Voor mijn zoontje haal ik grotedeels name it broekjes,...je moet ze wel aan passen, want er is een wereld van verschil in modellen,...mijn zoonje heeft lange/ dunne benen en niet echt een kontje, waardoor veel modellen het net niet zijn Ook de broekjes van espritt (wel prijzig) zitten goed en niet te vergeten,....sommige modellen van de we.
hai hai, hier past vaak lidl broekjes erg goed maar weet niet of ze die ook in ned hebben. ook freinds van v en d passen madam altijd perfect. ze heeft ook echt geen kont en is echt mega dun. wat dat betreft is zomer beter want rokjes en korte broeken koop je dan gewoon een mt of 2 kleiner. zo had ze vorig jaar met dr 4jaar nog brokies maat 86 aan haha. ff off topic, wat leuk dat het weer een meid word zeg gefeliciteerd!!!
De broekjes van WE vallen idd wel erg mooi alleen met een luier eronder zitten de broekjes wel erg laag met een hemd en onderbroek heb ik hier af en toe een bouwvakker lopen En cars broeken ??