Oh nee he, waarom praat ze toch alles na?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door guppie81, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Op een verjaardag afgelopen weekend heeft iemand tegen mijn dochter gezegd dat hij geen chocola mag van Sonja (bakker), omdat hij anders een dikke buik krijgt. Lijkt onschuldig, maar nu is ze aan het spelen met haar houten boterhammen en taarten en zegt ze steeds "dat mag niet van Sonja".
    Lekker dan! Straks denken ze op het kdv dat ik mijn kind het Sonja Bakker dieet laat volgen, of dat ik een Sonja Bakker freak ben. Heel fijn ;)

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Het word nog erger haha....
    Mijn dochter van net 2 verteld de juf van het KDV dat papa zegt dat zij (de juf) dikke billen heeft. En bedankt papa!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Oh wat erg! *proest*
    Dan ga je toch door de grond!

4. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ja, haha, dat wordt erg op je woorden letten vanaf nu ;) Bij ons op het kdv werken twee juffen met dezelfde naam. Mijn man en ik hadden het altijd over 'dikke ...' en 'dunne...' Totdat dochterlief dat ook ging zeggen, haha!

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Erg is dat hé. Hier nog zo een die alles napraat. Zit ik te bellen pakt zij haar telefoontje en ghaat mij helemaal napraten en dan 3x zo hard als normaal zodat ik degene die ik bel niet kan verstaan.

Ik zeg wel eens vaker wat een domme prus (schrijf je dat zo). Stonden we laatst errgsn op de parkeerplaats in duitsland komt er ene auto naast ons staan zegt Aylin, jij bent een domme pruus. Zal dus maar niks meer zeggen nu.

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    zat samen met mijn schoonzus over de lijn te kletsen dat onze kont te dik was enz gewoon vrouwen zeurpraat
    zegt mijn neefje heeey ik heb een idee je moet ff sonja bakker doen dat doet juf ook voor haar dikke billen

neefje van 5

7. wendy77

wendy77 Actief lid

3 feb 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hahaha, wat zijn kids toch grappig.

Gisteren zat laura bij opa en oma en opa vroeg of hij ook een snoepje mocht? Zegt laura tegen hem "gaat hem niet worden, opa".
    Dat zegt mijn moeder dus altijd.
    Maar ik zeg ook wel eens grovere dingen en die zegt ze nu dus ook. Ik zeg namelijk altijd tegen de kat (hij bijt nogal graag en vooral om 's-morgens half 7) dat hij op moet flikkeren! En dat zei laura dus vorige keer ook tegen hem. Dus moest ik wel ff uitleggen dat ze dat niet moest zeggen en dat mama het ook niet meer zou zeggen.
    Vanaf nu is het echt afgelopen met de grove woorden!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hihi erg grappig en herkenbaar allemaal!

Al heb ik geen idee wat een prus/pruus is eigenlijk... :(;)

Mijn vriend vond het een tijdje leuk om zo ongeveer achter elke zin het woord "jonguh" te plakken zoals de New Kids... op zich al storend, maar toen Fenne daar ook mee begon is hij er toch maar mee gestopt! :D

Fenne zei dus dingen als: Ik wil niet naar bed... JONGUH! of als ik iets onhandigs deed dan zei ze: Oh mama JONGUH! :):D

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hahaha... Raak er toch maar aan gewend hoor want dit is een fase die ze doorgaan. Heb ook al veel situaties meegemaakt met die twee van mij hoor ;)

Zo hadden we ooit eens in een tv-programma een heks gezien (wijde kleren enz). Staat er in de winkel een jonge vrouw voor ons met een wijde broek en slobber shirt. Cas: "Mevrouw ben jij een heks?" :)
    Bij ons is het de gewoonte dat de jongens op de mat spelen en niet doorheen het huis. Komen we bij kennissen van ons (mensen die we 1 keer per jaar zien) en daar is dat geen regel. En hun dochtertje loopt met haar speelgoed naar de keuken. Sem *zucht en steekt zijn vinger in de lucht* "Zeg Kaatje op mat blijven hé" Maar hun dochtertje negeert dat dus loopt Sem (met boos gelaat) naar onze kennissen "Kaatje niet luisteren naar mijn mama en papa. Speelgoed op mat blijven hé." :D Leg maar eens uit aan een 2-jarige dat andere mensen andere regels hebben thuis...

10. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

9 jun 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Zwarte pieten tijd....tsja alle donkere mensen zijn dus 'sart piet'!
    :):):)

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oh gosh zo stond ik laatst in de keuken met mijn slaperige hoofd sochtends vroeg en mijn zoon stond in de bijkeuken met mijn sleutels proberen de achterdeur van het slot te halen... ineens hoor ik hem dehele tijd mompelen 'dommee dommeee' steeds wat harder tot het 'godverdommmmme' werd ;)

Dussss.. hier wordt het ook opletten!

Oh en ook nog een x in de auto, een fiat gaf me geen voorrang dus uit reflex roep ik 'klote fiat' (en dat is al best netjes voor mijn doen) dus nu is elke fiat een 'klote fiat he mama'

12. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik weet niet waar diegenen vandaan komt. Mijn ouders komen uit Twente en daar bedoelen ze met 'n pruus, duitsers/duitsland mee.

Oeps, volgens mij hoor ik hier helemaal nog niet, hahaha, mijn zoontje is pas 15 maand...

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    Helaas herkenbaar..:)
    Vriendlief heeft hier nogal een handje van het vloeken helaas. En ik m de hele week geleerd: nee, dan moet je 'jammer' zeggen (als iets niet lukt) en ja hoor, na een week pikte ie het op.
    Totdat mijn vriend weer 1 keer zn mond niet kon houden:x...

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Vrijdag nog........ "mama pas op hoor, je gaat naar de gang!"

15. minnie2

minnie2 Lid

15 okt 2010
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja je moet echt oppassen met wat je doet en zegt want je staat zo voor paal.
    Vanochtend stonden we ergens te wachten en toen zei mijn zoontje dat hij dorst had dus kreeg hij een bekertje water van een mevrouw.Maar hij had maar een paar slokjes op dus ik denk dat drink ik maar even op want dat staat zo onbeschoft als er maar een paar slokjes uit zijn.
    komt die mevrouw terug kijkt hij in dat bekertje zegt tie; mama dat mag je niet helemaal opdrinken dat is van mij

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    yep herkenbaar
    net als iedereen met een baard een kabouter of sinterklaas is:D

17. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    ... of een wat oudere, kalende papa bij het KDV uitgebreid worrdt nagewezen onder het roepen van: OPA, OPA!! :D

Ow, ik hoor hier ook nog niet hihi!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm mja.. zo vertelde anne laatst dat ze door de kdvjuf van de trap was gegooid...
    pardon? denk je dan :)

toch even verhaal halen dus.. want dat kan natuurlijk niet.
    al was het maar omdat de kdvjuffen echt geweldig zijn en eerder zichzelf de trap af zouden gooien om een peuter te vangen dan dat ze de peuter de trap af gooien :)

wat bleek nou.. ze was aan het stoeien met een jongetje, die had dr geduwd. tegen een traptree aan! en toen ze ging huilen had de kdvjuf dr getroost :)
    Toch anders :D

en qua voor joker staan.. laatst vroeg anne in de supermarkt terwijl ik een fles wijn stond uit te zoeken "mama, mag ik vanavond ook een wijntje?" en ik had bevestigend geantwoord voor ik er erg in had :D
    (anne drinkt water uit een port glas als wij een wijntje bij het eten drinken.. dat is dan haar "wijntje")

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113

Hahaha hier ook idd! In een volle kamer staan, handjes op de heupjes, hoofd schuin en me strak aankijkend zeggen: mama, wil je op de gang?

Ze was het ergens niet mee eens:D

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Mijn oppaskindje van 3,5 zegt, M, nu heb ik er genoeg van. Ga maar even afkoelen op de gang, want zo kan ik niet met je praten.

:$:$ toen ik dat tegen mn vriendin (zn moeder) zei, kwam ze niet meer bij en zei dat ze dat letterlijk tegen hem gezegd had de dag ervoor :D

Deel Deze Pagina