Ik heb gehoord dat hier artikelen verkocht worden die ook bij de kruidvat in het schap gelegen hebben, restpartijen dus. Nu is mijn dochtertje gister haar lievelinsknuffel helaas verloren dat is een grijs muisje/doekje van het merk Evora. Als jullie een prijsmepper in de buurt hebben en er toevallig langskomt zou je dan even willen kijken of je dit muisje toevallig ziet? Ben ten einde raad dacht dat het mee leek te vallen maar ze vraagt continue om haar muis Zie ze wel op mp maar krijg geen reactie of ze vragen er 20 euro voor. Hoop dat dit topic hier mag blijven staan aangezien ik het niet echt een te koop gevraagd topic vind en hier toch veel meiden lezen
Ik kan morgen voor je kijken, hier vlakbij zit er eentje en ik weet dat ze een heel schap vol met knuffeltjes hebben. Heb je een afbeelding van het knuffeltje?
Heb nu iemand op MP gevonden die er een heeft maar verkoopt voor 15 euro Pff die muisjes hebben niet meer dan 2 a 3 euro gekost. Ik denk dat ik akkoord ga omdat ze helemaal gek op haar muis is en er de hele dag al naar vraagt maar eigenlijk vind ik het wel veel geld. @Yummy ik wacht iig nog even of jij nog wat gevonden hebt
Anders ga je gewoon met haar de stad in. Zelf een nieuwe knuffel kopen. Zelf uitzoeken is natuurlijk ook heel erg leuk.... Hier in Assen bij de prijzenmepper heb ik ze volgens mij niet zien liggen.
Wat lief dat iemand even gaat kijken Wij hebben er geen in de buurt, maar hopelijk vind je snel het muisje. Anders inderdaad samen een knuffel uitzoeken.. als laatste oplossing.
Haar muis is weer terecht! Ben zo blij haha Iedereen bedankt voor het zoeken! @Yummy, en hadden ze ze nog?