Hoi meiden ik heb een vraagje ik ben sinds 4 maanden gestopt met de pil en heb nu een cyclus van 49 dagen ik moet nu nog 2 weken maar heb nu al last van gevoelige borsten en mijn borsten zijn in 1 week 3 cm gegroeit en die rand rond me tepel is ietsje groter ik het gister een test gedaan die was negatief maar dat zou ook veel te vroeg zijn ik zit nu op dag 29 van me cyclus verder ben ik heel af en toe misselijk en maarzuur.maar niet overdreven met tempen had ik de afgelopen dagen rond de 37.3 terwijl dat normaal 36 is en nu is hij weer 36.8 verder wel buikpijn gehad maar dat was 4 dagen geleden weet iemand wat dit is moet ik gewoon onge worden HELP PLEAS ! Alvast bedankt
het kan zijn dat je ongi deze maand eerder komt! die klachten die je beschrijft kunnen bij ene zwangerschap horen of bij ongi dat is het vervelende. afwachten dus! liefs
bedankt voor zoon snel antwoord maar kun je zo vroeg in de cycus het al voelen als je zwanger zou zijn ?
Er zijn mensen die het al wel voelen, week voor NOD. Ikzelf ben ook zwanger geweest en wist het achteraf ook al wel eerder. Maar dat is achteraf praten, ik was toen helemaal nog niet bezig met zwanger worden dus dacht er helemaal niet aan. Hopelijk heb je binnenkort goed nieuws!
Hoeraaaaa, Gefelciteerd en natuurlijk moest je huilen. Dat zal ik zeker ook doen als ik een postieve test in mijn handen heb. Wat heerlijk, geniet er van!