Kleertjes.com heeft vaak goede uitverkoop. Ik koop regelmatig jeans tegen 60% korting en ben dan nog geen 15,- per broek kwijt. T-shits en longsleeves vaak nog goedkoper. Je kunt verzendkosten voor een jaar afkopen en retourneren is gratis. Ook geen minimum aan bedrag wat je moet besteden. Lekker rustig thuis passen en daarna wat niet niet past of leuk is makkelijk retour. Ideaal.
Next inderdaad Ik had nu wat leuke dingen in de tweedehands zak van jillies, blue seven en esprit. En ze draagt als het in de uitverkoop is ook weleens wat van cakewalk (valt ruim) en knot so bad. Soms ook nog wel leuke dingen op limango.
We hebben dezelfde smaak lees ik. Voor mijn zoontje shop ik het meest bij Ter Stal en Wibra, prima basics en leuke shirtjes. Hij heeft ook wat knalgekleurde shirts van Quapi, en een paar vrolijke prints van Maxomorra en Smafolk. Die laatste koop ik altijd 2e hands. Voor mijn dochter kocht ik eerder alles bij H&M, maar ze zit nu in zo'n tussenfase. De prints van de kinderafdeling zijn te kinderachtig maar de 140+ collectie is meer voor echte tieners. Ze draagt nu vooral kleding van WE, en heeft een paar jurkjes van Ninni Vi. Die vind ik super leuk, sportief en kleurrijk maar zonder dierenprints. En verder wat dingen van Vingino en Quapi. Heb je al op Vinted gekeken?
Ninni Vi is helaas gestopt. Misschien heeft Shoeby ook nog wel wat leuks (vind ik zelf (heel) erg wisselend)?
Ik slaag hier vaak bij de wibra voor broeken voor onze zoon. Zijn mooie smalle broeken, hij is best dun. Volgens mij kan je er tegenwoordig wel online bestellen, maar in de winkel hebben ze veel meer keuze. Ter stal haal ik meestal ook wel het 1 en ander en ook de WE wil ik dit jaar weer wat halen voor zoon. Voor dochter heb ik toevallig vandaag wat besteld bij mini and more. Verder varieert het een beetje waar ik slaag. Dochter is wat steviger en vind bijv maar 1 soort broek van de H&M lekker zitten dus die haal ik weer daar. Maar wibra heeft ook leuke broeken voor meiden, had ze vorige week nog meegenomen, alleen voor dochter hier dus toch te strak dus ze gaan weer terug.
Het wordt teveel om op elke reactie persoonlijk te reageren. Bedankt in ieder geval dames, ik kan weer even voort! Next heb ik inmiddels ook bekeken. Wat een hoop diversiteit aan keuzes zeg! Enige wat me tegenhoudt is dat ik niet goed weet hoe alle kleding valt (zijn ook veel verschillende merken) en het retourneren niet gratis is Maar ik heb in ieder geval een account aangemaakt zodat al hetgene wat ik heb opgeslagen in m'n winkelmandje blijft. Dan kan ik aan het einde wel een schifting maken.
Mehh. Gekeken, maar veelal niet mijn ding. Erg flets het meeste! Voor zowel zoon als dochter 1 leuk ding gevonden tussen alles, maar ja.. met verzendkosten (en eventuele retourkosten, want je weet nooit goed hoe het valt) erbij ben ik dan relatief duur uit. Evengoed bedankt voor het meedenken!
Vinted, marktplaats en Facebook groepen! Kan je op alle merken zoeken die je leuk vind en vaak voor spot prijsjes kopen! En verreweg het meeste is kwalitatief goed in orde, een enkele keer een miskoop. En ruim de helft wat ik tweedehands koop, is nieuw / nieuw met kaartje / maar 1x gedragen vanwege teveel kleding .
Billy en Lilly blijf ik fan van! WE inmiddels ook veel van in huis. En O'chill meisjes en B'chill jongens ook leuk. Maar die zijn niet heel goedkoop. CoolCat? Zag ik ook leuke dingen van. Persival leuk voor meisjes.
Ik kreeg toevallig een mailtje van Kiabi. Dacht ga eens neuzen. Staat leuke kleding op de site. Alleen zijn de prijzen en kwaliteit wel een beetje te vergelijken met de Primark denk ik.
Ik vind het sowieso lastig om een hele berg kleding bij 1 winkel te shoppen (online dan).. heb ook niet 1 bepaald merk eigenlijk.. h&m lukt meestal wel aardig online, maar m'n zoontje is erg smal en de truien daar vind ik niet mooi vallen bij hem...
Ik kwam vandaag nog op de site van S.oliver terecht voor onze dochter, ook best leuk geprijsd vond ik. Zara vind ik ook leuk, maar liever gewoon in de winkel..maar er zit hier geen zara winkel in de buurt mweh