H&M slobbert hier bij de oudste ook om zn lijf, ziet er niet uit. Denk echt dat Wibra de moeite waard is, hier draagt hij bijna niet anders, ook omdat ze daar enkele maten verkopen, vind ik veel praktischer dan die dubbele maten.
Is al genoemd, maar kleertjes.com heeft echt heel goede sale. Ik koop de meeste kleding voor mijn kinderen daar, dochter kan alleen merken aan die smal vallen en zoon scheurt kleding stuk als het een te dunne kwaliteit is. Ik koop voor dochter wel treggings bij de h&m of winterleggings bij de c&a, omdat die specifieke kledingstukken daar ook redelijk smal vallen, maar de rest bij die winkels gaat niet voor haar. En voor zoon koop ik ook wel joggers bij die winkels soms. Maar ik kan dus ook voor beiden soms merkkleding kopen bij kleertjes.com voor dezelfde prijs, ik koop dan voornamelijk in augustus voor de zomer van het volgende jaar en in januari voor de volgende winter. Beide kinderen hebben bijvoorbeeld al 2 winterjassen liggen voor komende winter voor onder de 40 euro per stuk (en dat zijn dan jassen die nieuw rond de 100 euro kosten). Bij kleding vooruit kopen, moet je wel een beetje weten in welke maat ze het jaar daarna zitten, dat is nu bij dochter van net 6 prima te doen (en ook toen ze peuter/kleuter was), maar voor zoon kan ik nu minder goed vooruit kopen bijvoorbeeld, omdat hij tegen de puberteit aan zit. Ik heb wel wat shirts in maat 170 en 176 gekocht in de uitverkoop, maar niet een hele garderobe, misschien groeit hij wel 15 cm komend jaar en heeft hij volgend jaar echt herenmaten nodig (hij is bijna 13 en moet zijn groeispurt nog krijgen. Man is 1m96, zoon nu nog 1m65-1m70).
Misschien even geduld hebben en wachten tot de complete wintercollectie weer online is? De meeste sites zijn nu met hun laatste sales bezig en de wintercollectie begint binnen te stromen. ik zou bij kleertjes.com kijken. En dan nog even wachten en daarna beginnen de eerste afprijzingen weer Voor jongens ( ik had altijd Name It longsleeves) is Orange Stars ook leuk.
Even gekeken. Mijn dochter is nu 103 of 104 cm zo beetje. Lang en smal. En gaat naar 110 cm. Als er staat 110-116 bijv. dan valt het eerder 116. Mijn dochter draagt heel graag deze broeken https://www.nextdirect.com/nl/nl/style/st057730/803861#803861 Lekkere broeken om in te spelen. Zijn erg zacht en blijven mooi in de was. Ook de leggings met een randje hieronder aan worden veel gedragen. Dat retourneren niet gratis vind ik niet erg. Als je naar de stad gaat betaal je ook voor OV of de auto.
Ik ben meer van de sale, hoef niet perse een nieuwe collectie Orange stars kende ik nog niet. Even op gezocht maar niet mijn smaak helaas. Wel bedankt voor de tip!
Ik ook hoor, maar als je winterkleding zoekt dat begint nu. Heb al wel een heel leuk shirt gekocht die ik echt heel leuk vond en niet wil mislopen maar over een paar weken zijn al die shirts alweer in prijs verlaagd. Ik vind 23 euro voor een longsleeve al best prijzig namelijk, wil er toch wel een stuk of 10 op zijn minst hebben. Helaas keek kind mee en die zag een geweldige neongele/zwarte winterjas van Vingino. Ben overstag gegaan Op zich valt het wel mee maar heb nog nooit het volle pond betaalt voor een winterjas. En hou niet zo van dat merk eigenlijk
Mijn ervaring is ook dat ik soms maar een paar dingen van een merk leuk vindt en de rest niet. Dus blijven doorscrollen
Dat is ook zeker zo ja. En zelfs al vind je wat leuks, moet het ook nog maar net in je portemonnee passen zeg maar.. Maar daarom is het wel zo fijn om eens wat andere sites te horen. En vooral ook sites waar er meerdere merken op verkocht worden, zo is de kans groter dat je wat leuks tegenkomt Inmiddels ben ik goed voorzien met alle tips hier en heb ik er niet meer nodig
Heel leuk merk zeg: little birds! Maar zie je een leuk shirt in een advertentie, hebben ze dat shirt niet meer maar alleen nog de broek Of het is weer de maat niet die ik nodig heb Nu 3 dingen ervan in m'n winkelmandje gegooid, maar eigenlijk zijn er 2 alsnog boven budget... 4 funky flavours ook op gezocht, maar dat is zelfs in de sale nog ver boven mijn budget. Wel erg leuk! Ik hou ook erg van gekleurde, fellere (maar geen neon) kleurtjes
Bij zalando hebben ze ook kleding van next. Zou je eerst iets kunnen bestellen om te kijken hoe het valt.
Heb gekeken hoor online! Wel een rotsite qua overzicht zeg Maar goed, toch gekeken Alleen idd. dit keer eigenlijk nauwelijks iets voor ons. Bedankt voor het meedenken!
Das een goeie tip, dankjewel! Ik hoop dat ze daar ook hebben wat ik nu in m'n winkelmandje heb gegooid bij next, want das best veel kan ik wel zeggen
Hier 2 zoons van 3 en 8 jaar Ze dragen hier bijna altijd broeken van name IT of de jogging van WE. en bovenkleding veel van Jola mode, zoveel verschillende kleuren en mooi geprijsd. Maar ik koop eigenlijk overal waar ik iets zie wel, ben niet zo merk gebonden
Collectie zal wat minder uitgebreid zijn denk ik maar als je eenmaal de maat weet kan je later de rest nog bestellen op de site van next zelf
Bedankt voor de tip. Ik heb gekeken bij Jola, maar er is en nogal weinig keuze online en je moet het ook nog eens treffen dat ze het dan is jouw maat hebben.. en dan hebben ze het in je maat en dan... zeggen ze dat je het online niet kan reserveren, maar dat je het op moet halen in 1 van de zoveel winkels... Dat noem ik geen online shoppen En de winkels zitten hier ook niet in de buurt dus dat houdt op dan. Wel jammer, want de prijzen zijn idd. prima. Maar thanks anyway. Hier ook niet echt merkgebonden trouwens, ik koop gewoon wat we nodig hebben en in ons budget past en ook nog eens leuk oogt
Klopt de site is waardeloos... Hier zit gelukkig een winkel in de buurt. Spijkerbroeken van ter stal zijn ook nog fijn, en heel smal mocht je dat willen
Klopt en nu volgens mij 2 voor 30 euro! Worden door onze zoon ook veel gedragen samen met die van de Wibra.
De site van kinderkledingtekoop verkoopt heel veel merken. Ik koop daar vaak in de sale. Merken met kleurtjes wat ik daar koop: B’Chill/O’Chill, Tygo & Vito, B.nosy, Skurk (twijfel ik), Z8, Vingino, etc, etc… En vaak de broeken van Sturdy, LTB en Cars.
Heeft Wibra ook hele smalle modellen dat jij weet? Beide zoons dragen hier de super Skinny jogjeans van ter stal, als Wibra ook zoiets heeft zou dat handig zijn, die zit hier in t dorp namelijk