Ja ze hebben wel vrij smalle broeken, maar denk geen jogjeans. Ik had pas een leger groene broek voor m meegenomen en die vond hij te strak zitten. Ik haal hoofdzakelijk de zwarte, grijze en blauwe spijkerbroeken daar.
Niet heel duidelijk maar dit is een broek van de Wibra... (net een stel criminelen zo, maar moest even snel zoeken en bewerken)
Ik koop bijna alleen nog maar op kleertjes.com verzendkosten kun je voor een jaar afkopen voor een klein bedrag, zodat je een jaar lang ook bij bestellingen onder de 50 euro geen verzendkosten hoeft te betalen. Veel verschillende merken en leuke aanbiedingen
Ik heb net nog weer wat dingen bij scapino bestelt, is nu 2e artikel 50% korting, die actie hebben ze best vaak. Wie weet vind je daar nog wat leuks? Ik dacht deel hem nog even, kleding is niet duur daar en blijft opzich best mooi.
Zie deze reactie nu pas. Weet je waar je ook nog kunt kijken voor de herfst/winter bij Pomdelux ik heb mijn mandje heeeeeel vol voor dochter want die past niets meer van vorig jaar en ik kan nog niet kiezen want vind zoveel dingen leuk.
Ik shop vaak bij de wehkamp, zalando, kleertjes.com en Zara voor merkkleding kun je eventueel ook nog bij otrium kijken
Hoe valt kleding van Pomdelux? Zie wel wat leuke shirtjes voor dochter, maar weet niet goed welke maat ik moet bestellen. Ze draagt nu grotendeels wel 110/116, broeken nog 104.
Heb nog even voor je gecheckt dochter is nu 122 cm en de maat 122 van pomdeliux valt nog een klein beetje ruim. Dus het valt ietsje groter maar geen hele maat.
Bedankt ook aan degenen op wie ik niet persoonlijk heb gereageerd! Voor nu heb ik meer dan genoeg nieuwe sites ontdekt en ook al het eea. ingeslagen. Ben dus voorlopig goed voorzien! Dit topic mag dus gesloten worden @Beheer.