een vraagje... ik heb mijn trap zwart geverfd met afgelakt met anti laag zeg maar... nu 2 jaar later zie je precies op elke tree aan de rand zeg maar waardat we gelopen hebben, hier is het zwart zelfs vanaf...nu zag ik laatst bij een programma dat iemand hier van strips over heen had geplakt..en toen dacht ik goh die heeft het zelfde gehad dan wij hier nu is is mijn vraag weet iemand welke strips dit zijn of waar ik deze kan krijgen? en daarbij het is geen optie om iedere keer de schoenen uit te trekken als ik naar boven loop!
Wellicht even vragen bij de bouwmarkt? Ik ken eigenlijk alleen die halve maantjes zeg maar. Maar als je die in metaal zou willen, lopen de kost snel op.
Google even op trapprofiel of traptredeprofiel! Metalen zijn best prijzig inderdaad. Wij hebben zwarte rubberen. Zal even een plaatje zoeken.
Zoiets hebben wij. Heet blijkbaar 'trapneus'. Ik weet alleen niet of die ver genoeg op de tredes komen voor jou... Trap - Trapneus - trapneus zwart - Haaglanden Rubber - Assortiment