Na 3 negatieve gehoortesten in een van de oren van onze kleine man worden we nu doorverwezen naar het audiologisch centrum. Nu vraag ik me af of er ervaringsdeskundigen zijn hier die me kunnen vertellen wat handig is om mee te nemen en wat we een beetje kunnen verwachten.
Ons zoontje heeft er wel een gehoortest gedaan maarhij was al een stuk ouder. Ikweet niet hoe ze dat bij zo' n kleintje doen. Thuis is hij wel een keer opeen andere manier getest nl met elektroden op zijn hoofd. Hebben ze datbij jullie kibdje ook al geprobeerd?
Ja die hebben we ook gehad en was onvoldoende vandaar dat we zijn doorgestuurt. Dacht misschien hebben mensen tips wat ik moet meenemen naast wat luiters en voeding.
hallo, Even denken of ik nog tips heb. (Mijn zoontje is vaker getest ook op jonge leeftijd) Sowieso natuurlijk schone luiers want je weet maar nooit.... Wij mochten onze zoon toen zijn fles geven tijdens of vlak voor de test (weet ik niet meer zeker) In ons geval was dit niet zo handig, maar als je kindje gewoon goed kan drinken en daar rustig van wordt zou ik het meenemen. Het handigst is het als een kindje slaapt, maar ja dat kan je niet afdwingen natuurlijk.. Gaan ze een bera test doen? Dan krijgt je kindje allemaal plakkers op zijn hoofd en een grote koptelefoon op. Succes in ieder geval. groetjes Paula
Ons zoontje heeft gehoortesten gehad toen hij 2 weken oud was(UMCG). Neem voldoende voeding en luiers mee. Wij hadden ook de kinderwagen volledig mee, dus met reiswieg,omdat het best even een tijd duurt/kan duren. Het meest ideale is als ze slapen, dan kunnen ze de beste metingen doen. Maar ja, dat lukt niet altijd even goed.