Ik ben op zoek naar deze luierdispencer.. of iig iets wat erop lijkt.. iemand een idee waar je die kan kopen? Oja.. enneh. niet in de kleur rose hoor!! hihi
als je snel bent moet je wat hieronder staat intoetsen bij marktplaats( bij zoeken bovenin de pagina) winnie the pooh luier opberg systeem/kast Deze is dan wel niet erg mooi meer, maar een likje verf en je hebt de juiste dispenser, ik hoop voor je dat er nog is,
lijkt me ook een leuk kastje alleen jammer dat baby walz hem alleen in het blauw heeft. heb even gezocht met google maar kan niets vinden. waar heb je die foto gevonden? ik denk dat je hem het beste zelf kan maken.
heb inmiddels op aardighoutje gekeken... en een mail gestuurd voor een prijsopgave.. ik laat wel weten wat het kost.
zonder versiering kost het luierkastje daar 37,50 ! Hmm denk dat ik het toch maar zelf maak of het maar met mijn mandje doe...
das ook wat ik heb ook een mailtje gestuurd en tegen mij werd er 45 euro gezegt das raar. we hebben besloten om er ook een zelf te gaan maken. tenminsten te gaan probren mijn vriend heeft 2 linker handen hihi. maar dat gaat wel lukken.
suzanne- ik denk het ook ja. maar werdt niks gezegt over met of zonder verschiering zeg maar. maar ja we hebben besloten hem niet te bestellen en er eventueel zelf een te maken.
ik weet niet hoe ik de link hierheen moet kopieren want dan zie ik alleen marktplaatst staan hij staat onder; kinderen en babys- kindermeubelen en de adverteerder komt uit Alphen aan den Rijn en het kastje kost 17,50~! suc 6 met zoeken!