Bij mij in de buurt ligt attractiepark Toverland en zag dat ze daar nog mensen zochten dus heb gesolliciteerd. Ik heb ze gisteren een e-mail gestuurd dus nog geen reactie terug. Maarre... waar ik benieuwd naar ben. Is er iemand hier die in een acctractiepark werkt of gewerkt heeft? En hoe is het? Ben nieuwsgierig naar jullie reacties. Groetjes Otje
Lang, heeeel lang geleden als vakantiebaantje, 2 zomervakanties gewerkt bij de Julianatoren... het was best leuk, het ligt eraan wat je doet natuurlijk. Als wat heb je gesolliciteerd? Ik deed toen van alles, van kaartjes controleren achter de kassa tot schoonmaken...en dat laatste was best zwaar ook gezien de temperatuur...pfff..
In het verre verleden heb ik in attractiepark Hellendoorn gewerkt. Ik vond het eigenlijk niks. Stond de hele dag bij een saaie attractie in de brandende zon en dat was het... Dat heb je op een gegeven moment echt wel gezien hoor Maar zoals Thunder al zegt; het ligt er denk ik een beetje aan wat je daar kan doen. Succes met je sollicitatie!
ik heb ook even gewerkt bij de efteling maar idd op den duur had ik het wel gezien hoor stond de hele dag het zelfde te doen dus ligt er idd aan wat je gaat doen en of je dat zo leuk blijft vinden
Ook ik heb zo'n 12 en 13 jaar geleden bij de Efeling gewerkt. En ik vond het dus echt geweldig! Oke, je wordt voor geen meter betaald, en aangezien ik in Den Bosch woonde en de Efeling dus in Kaatsheuvel is.. moest ik ook nog eens de reiskosten zelf betalen. Ik heb in de verkoop gewerkt, en het eerste jaar maar in 1 boekiekje, het jaar daarna stond ik op meerdere punten en dat was echt veel leuker. Had leuke collega's (wel allemaal ook rond de 18 jaar). Spijt nooit van gehad!
Toverland...da's hier ook vlakbij . Ik denk dat het er maar net aan ligt wat je er precies gaat doen. De hele dag kaartjes controleren lijkt me nou niet echt uitdagend...
Ik heb 6 jaar bij walibi/six flags gewerkt. Heb van alles gedaan, horeca, attracties (bij een achtbaan werken vond ik wel cool!), shows (minder leuk, heel hectisch) en informatiebalie. Op het laatste ben ik afgeknapt. De regels van het park werden ook steeds strenger en six flags was kwalitatief behoorlijk slecht, dus ik had veel klachten. Ik vond het heel leuk om er te werken, maar full time zou het te stresserig voor mij zijn.
Bedankt voor jullie reacties! Ze vragen iemand voor de attracties en voor de horeca dus zal wel een combi van beiden zijn. Ach ja... m'n brief is net de deur uit. Moet nog eens afwachten of ik op gesprek mag komen. Groetjes Otje