Digitaal tijdschrift lezen

Discussie in 'De lounge' gestart door Snne, 11 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik zit er over na te denken om een abo af te sluiten op een digitaal tijdschriften pakket. Ik heb er alleen geen ervaring mee en vraag me af of hier dames zijn die zo'n abo hebben en of dat bevalt?
    Ik heb een samsung note 3 en hier wil ik ze dan ook op gaan lezen.

2. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik heb het geprobeerd op een IPad 4, maar mij beviel het helemaal niet. Het leest niet lekker omdat je geen overzicht van de pagina hebt en continue aan het vergroten, verkleinen en aan het swipen bent.

3. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Met onze samsungs hebben we het probleem van in en uit zoomen niet. Gewoon 1 pagina volledig in beeld.
    Wij hebben een uitgebreid pakket, in combinatie met de Donald Duck was dat niet duur. Maar we lezen niet heel veel. Ik vind het wel fijn dat als ik in de winkel iets zie, of op zondag een luie dag heb, ik meteen kan lezen. Voor ons werkt het goed.

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Via waar heb je dat pakket? Klinkt wel leuk eigenlijk

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb het ook 2 maanden geprobeerd. Maar het beviel mij niet. Ik had geen tijdschrift gevoel. Beetje rare omschrijving, maar geef mij maar een papieren exemplaar!

6. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Wij hebben het mega pakket van tijdschrift.nl en in combinatie met een abonnement op een papieren blad, betalen we maar 5 euro per maand. Het andere abonnement hadden we al.

7. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Anders probeer je het eerst via de app tijdschrift.nl en zoek je naar codes voor gratis tijdschriften? Ik had toen een heleboel codes via viva forum, misschien werken die nog steeds of staan er ergens anders nog wat werkende codes.

8. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de reacties :)
    Ik heb nu een maand gratis de papieren versie van de viva. Daar zit ook de digitale versie bij als het goed is. Dat ga ik eerst wel even uitproberen. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. .

9. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    Ik was nieuwsgierig en met jouw tip van het vivaforum. Toch nog 2 gratis bladen kunnen downloaden. Super !!

10. Ik heb er ook over nagedacht, en geprobeerd maar een echt tijdschrift vind ik veel fijner.

Deel Deze Pagina