Ik zit er over na te denken om een abo af te sluiten op een digitaal tijdschriften pakket. Ik heb er alleen geen ervaring mee en vraag me af of hier dames zijn die zo'n abo hebben en of dat bevalt? Ik heb een samsung note 3 en hier wil ik ze dan ook op gaan lezen.
Ik heb het geprobeerd op een IPad 4, maar mij beviel het helemaal niet. Het leest niet lekker omdat je geen overzicht van de pagina hebt en continue aan het vergroten, verkleinen en aan het swipen bent.
Met onze samsungs hebben we het probleem van in en uit zoomen niet. Gewoon 1 pagina volledig in beeld. Wij hebben een uitgebreid pakket, in combinatie met de Donald Duck was dat niet duur. Maar we lezen niet heel veel. Ik vind het wel fijn dat als ik in de winkel iets zie, of op zondag een luie dag heb, ik meteen kan lezen. Voor ons werkt het goed.
Ik heb het ook 2 maanden geprobeerd. Maar het beviel mij niet. Ik had geen tijdschrift gevoel. Beetje rare omschrijving, maar geef mij maar een papieren exemplaar!
Wij hebben het mega pakket van tijdschrift.nl en in combinatie met een abonnement op een papieren blad, betalen we maar 5 euro per maand. Het andere abonnement hadden we al.
Anders probeer je het eerst via de app tijdschrift.nl en zoek je naar codes voor gratis tijdschriften? Ik had toen een heleboel codes via viva forum, misschien werken die nog steeds of staan er ergens anders nog wat werkende codes.
Dankjewel voor de reacties Ik heb nu een maand gratis de papieren versie van de viva. Daar zit ook de digitale versie bij als het goed is. Dat ga ik eerst wel even uitproberen. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. .
Ik was nieuwsgierig en met jouw tip van het vivaforum. Toch nog 2 gratis bladen kunnen downloaden. Super !!