Seal to go bescherm tassen voor kinderwagen..

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 9 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dames, afgelopen x dat ik ging reizen waren gek genoeg mijn tassen en koffers gewoon gescheurt : S niet te geloven..

Heb toen 5 van die tassen gekocht op schiphol, als oplossing om te mogen reizen en inchecken.

Nu op de terugweg, heb ik alle benodigdheden in vuilniszakken ingepakt bij momenteel even gebrek aan beter, en die in die tassen gedaan. Accepteren ze dat? Dus gewoon een dichte sealtogo kinderwagentas en daarin dus vuilniszakken en wat losse spulletjes.

Vorig jaar waren het ook soort grote bigshopper tassen, omdat ik zo onwijs veel mee moet nemen, dat ik niet in wil leveren op kilo's van koffers.

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk dat het ligt aan de maatschappij. Ik denk dat de meeste, als ze voldoen aan het max gewicht en de max afmetingen ze er geen probleem van maken. Het risico is alleen wel voor jezelf volgens mij. In onze reisverzekering staat dat alles verzekerd is mits goed verpakt.

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Volgens mij moet het vooral voldoen aan de voorwaarden voor gewicht en afmetingen.

Wij hebben vorige week vanuit de VS een zelfgemaakte doos met spullen ingecheckt op de ticket van onze jongste die nog op schoot meereisde. Dan mochten de afmetingen L x B x H bij elkaar opgeteld max 1.57m bedragen en gewicht niet meer dan 10kg. Er is niets van gezegd dat het in een doos kwam die ook nog eens lekker rammelde vanwege het speelgoed dat we er nog bij hadden ingestopt.

Ik zou dus gewoon even de website van je maatschappij checken en kijken wat voor voorwaarden ze aan je baggage stellen.

4. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dank je wel dames, dat heb ik gedaan!
    Hopen dat ze er geen problemen van maken!

Deel Deze Pagina