in duitsland is een baby van de tiende verdieping gegooid door de vriend van de moeder en die is nu voortvluchtig. ze lieten foto's van die vent zien op rtl + de baby was pasgeboren.....
Och NEE, mijn maag draait hier letterlijk om! Dus even lekker door die vriend het raam uitgegooid, dat arme kindje, wat vreselijk voor die moeder! Kan wel janken !
ja ik ook, ze lieten hat appartement zien, die l*l had t eerst in een plastic zak gedaan en toen van het balkon, de moeder schijnt ook te zijn mishandelt
Ja, maar eerst nog ff lekker Jonassen, ff nog de kriebels mee laten geven! {|= Toen Jonas in de walvis zat en daar gebakken vissen at {|= , van je 1,2 en hoop over die reling flikkeren
Nu vertelden ze dat de moeder het zelf heeft gedaan. Ze hadden getuigen gehoord, en haar met de verklaringen geconfronteerd en nu bleek ze zich zelf helemaal klem gesproken te hebben. Niemand in de flat wist dat ze een kindje verwachtten, dus zou ze het verdringd hebben? Ze passte zelfs op andere kindjes op zelfs de avond van te voren nog (vertelde haar buurvrouw die haar beter kon).
Waarom krijgen die mensen gewoon kinderen.....en zovelen van ons hier op het forum niet? Ik begrijp daar niks van.....
Precies wat ik af en toe denk . Al 2 miskramen en 19 rondes verder en daar wordt een klein schattig babytje over een balkon gelazerd? Mijn god, absurder wordt het niet hoor.
oneerlijk verdeeld.... ik begrijp net als zovelen niet waarom dit soort drama's steeds plaatsvinden, waarom worden er niet strengere straffen op zoiets gezet (ik zeg het niet goed, maar jullie begrijpen me wel) meestal belanden zulken in therapie of je hoort er helemaal niks meer van weer, ik begrijp er echt niks van, het gebeurd gewoon veelste vaak...