Wie weet dit toevallig?

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Ik heb nu al 3 jaar dezelfde mobiel. Heb vorig jaar een nieuw abbo genomen na 2 jaar een abbo met die telefoon te hebben gehad. Het gaat mij niet om de telefoon maar om het bellen enz.....Dus het simkaartje van me nieuwe abbo weer in me oude mobiel gedaan. Maar.......nu begint mijn telefoon er mee op te houden dus ben ik toch echt toe aan een nieuwe. Nu wil ik dus een prepaid telefoon gaan halen, maar.......ik vraag me af of ik daar me sim kaartje wel in kan doen voor het bellen?

Weet iemand dit toevallig?

2. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ja als je een simlockvrije telefoon haalt kan dat gewoon.

3. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    als het simlock vrij is wel

4. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Moet idd simlock vrij zijn.

5. Justice

Justice Lid

23 jun 2012
    76
    0
    0
    Lezen en schrijven
    Zwolle (omgeving)
    Ik sluit me bij bovenstaande aan: in een simlockvrije telefoon kan je iedere simkaart stoppen die je maar wilt gebruiken.

In alle telefoniewinkels hebben ze ook wel simlockvrije telefoons. Een goede verkoper zal je bovenstaande tip ook geven als jij je verhaal aan diegene uitlegt.
    Als je een keuze hebt gemaakt voor een nieuwe toestel wil het zich ook nog wel eens lonen je toekomstig nieuwe mobiel via i-net te bestellen. Vaak ben je dan nog veel voordeliger uit.
    Ik heb dat vaker gedaan en op die manier soms wel meer dan 100 euro weten te besparen voor hetzelfde simplockvrije toestel uit de winkel en daarbij kreeg ik nog vele extra's toegestuurd...
    Maar hoe je hem aanschaft is uiteraard je eigen persoonlijke keuze. Hopelijk kan je gauw weer probleemloos zonder zorgen bellen en gebeld worden!

6. Troelala21

Oke dus moet echt op zoek na een simlock vrije telefoon. Thanks dames!

7. Troelala21

Oke dus moet ook even vergelijken op i-net en in de winkel. Bedankt voor de tip!

8. jonibra

jonibra Niet meer actief

Wij hebben in het verleden heel vaak een abbo kaartje in een niet simlockvrije telefoon van dezelfde aanbieder gedaan dit ging ook goed.
    (m'n moeder heeft nu ook een prepaid tmobile toestel en daar een abbo kaartje wat wij niet meer gebruiken van ons in zitten)

Telefoon met simlock is vaak stuk goedkoper als simlockvrij en als het goed is dus ook geen probleem met abbo kaartje ;)

9. Troelala21

Ik heb abbo van tele2 maar die heeft volgens mij geen prepaid toestellen? Of zeg ik nu weer iets heel doms haha, ik zal eens kijken!

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

11. Justice

Justice Lid

23 jun 2012
    76
    0
    0
    Lezen en schrijven
    Zwolle (omgeving)
    Dat kan inderdaad ook, maar nadeel hiervan is dat als je om at voor reden dan ooit overstapt naar een andere provider en dus een nieuwe simkaart krijgt dat deze dan niet meer in de niet simlockvrije telefoon kan...

12. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Simlock vrij laten maken kost hier ook maar 10 of 20 euro.. Dus dat kan altijd nog..

13. Illy30

Illy30 Actief lid

15 mei 2012
    220
    0
    16
    Mediamarkt heeft altijd wel wat goedkopere simlock vrije toestellen...

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Kijk eens bij de kijkshop

15. Naati

Naati Actief lid

25 jul 2010
    141
    0
    0
    Vrachtwagenchauffeur
    Bergschenhoek
    Idd gewoon een telefoon uitzoeken die je wilt en betaalbaar is, simlock vrij of niet, dan gewoon naar de markt gaan en hem simlock vrij laten maken (als ie dat dus niet is) voor 10€. Is in een mum van tijd gebeurd.

Deel Deze Pagina