Ik heb nu al 3 jaar dezelfde mobiel. Heb vorig jaar een nieuw abbo genomen na 2 jaar een abbo met die telefoon te hebben gehad. Het gaat mij niet om de telefoon maar om het bellen enz.....Dus het simkaartje van me nieuwe abbo weer in me oude mobiel gedaan. Maar.......nu begint mijn telefoon er mee op te houden dus ben ik toch echt toe aan een nieuwe. Nu wil ik dus een prepaid telefoon gaan halen, maar.......ik vraag me af of ik daar me sim kaartje wel in kan doen voor het bellen? Weet iemand dit toevallig?
Ik sluit me bij bovenstaande aan: in een simlockvrije telefoon kan je iedere simkaart stoppen die je maar wilt gebruiken. In alle telefoniewinkels hebben ze ook wel simlockvrije telefoons. Een goede verkoper zal je bovenstaande tip ook geven als jij je verhaal aan diegene uitlegt. Als je een keuze hebt gemaakt voor een nieuwe toestel wil het zich ook nog wel eens lonen je toekomstig nieuwe mobiel via i-net te bestellen. Vaak ben je dan nog veel voordeliger uit. Ik heb dat vaker gedaan en op die manier soms wel meer dan 100 euro weten te besparen voor hetzelfde simplockvrije toestel uit de winkel en daarbij kreeg ik nog vele extra's toegestuurd... Maar hoe je hem aanschaft is uiteraard je eigen persoonlijke keuze. Hopelijk kan je gauw weer probleemloos zonder zorgen bellen en gebeld worden!
Wij hebben in het verleden heel vaak een abbo kaartje in een niet simlockvrije telefoon van dezelfde aanbieder gedaan dit ging ook goed. (m'n moeder heeft nu ook een prepaid tmobile toestel en daar een abbo kaartje wat wij niet meer gebruiken van ons in zitten) Telefoon met simlock is vaak stuk goedkoper als simlockvrij en als het goed is dus ook geen probleem met abbo kaartje
Ik heb abbo van tele2 maar die heeft volgens mij geen prepaid toestellen? Of zeg ik nu weer iets heel doms haha, ik zal eens kijken!
Ok dan, heb ik in de winkel idd niet gezien maar op de site zelf verkopen ze ze wel Prepaid telefoons - Supervoordelig bellen met Tele2 Via Google komen er nog meer tevoorschijn
Dat kan inderdaad ook, maar nadeel hiervan is dat als je om at voor reden dan ooit overstapt naar een andere provider en dus een nieuwe simkaart krijgt dat deze dan niet meer in de niet simlockvrije telefoon kan...
Idd gewoon een telefoon uitzoeken die je wilt en betaalbaar is, simlock vrij of niet, dan gewoon naar de markt gaan en hem simlock vrij laten maken (als ie dat dus niet is) voor 10. Is in een mum van tijd gebeurd.