Zijn er ook leden die dit wel eens doen? Er is deze week op Holland Doc een aantal series over. Ik denk dat het wel erg verslavend is. Zou het zelf nooit doen, je kunt zelfs van alles kopen om er bv aantrekkelijker uit te zien. Er zijn veel mensen die er ook daadwerkelijk geld mee verdienen, vooral de chinezen weten er raad mee.
Het gaat hier om Second Life. Een virtuele wereld waar je kunt zijn wie je wilt zijn en eruit kunt zien hoe je er in het dagelijks leven uit wilt zien. Ik ben er een paar maanden actief bezig geweest. Het was heel leuk om de werelden te verkennen en om mensen te 'ontmoeten'. Maar na een tijdje is het nieuwe er vanaf en begon het mij te vervelen. Ik raakte toen ook zwanger en toen waren er voor mij veel belangrijkere zaken om me mee bezig te houden. www.secondlife.com of http://secondlife.startpagina.nl/ voor meer informatie. Veel plezier. Het is gratis, dus je kunt altijd eens een account aanmaken en wat rond gaan lopen. Marianne
Ik ken het alleen van de media, maar het lijkt me helemaal niks. Ik heb al genoeg aan mijn eigen leven, laat staan nog een virtuele erbij.
Haha, zo denk ik er net over. Interesseert me helemaal niets zo'n nepleven, het echte leven is al boeiend genoeg.
De een speelt graag games en de ander zit op Second Life, het is maar net wat je leuk vindt. Hier is mijn man een paar maanden actief geweest in Second Life, het is hartstikke leuk en je ontmoet echt superveel mensen. Het is nogal vaak negatief in het nieuws geweest, maar ik vind dat nogal onzin. Zolang je het als een hobby beschouwt is er niks aan de hand denk ik. Na een paar maandjes is de nieuwigheid er inderdaad wel af. En wat betreft dat verslavende aspect.... tja... wat denk je van dit forum
Ik krijg dagelijks emails van hun terwijl ik nog nooit op hun site of iets geweest ben. Ik wordt er gek van. Blokkeer alle afzenders maar ze blijven maar komen. Toch hebben we goede spam en virusscan op de computer.