Naast mijn 2 liefdes van mijn leven ( kids ) en mijn vriend en kat kan ik niet zonder: - Geld - Huis - Auto - Soep met stokbrood en heksenkaas
Dat zijn een aantal dingen : - Mijn gezin - Cola....... Cola..... Ennnnn...... COLA! Ja ik ben een ware cola verslaafde. - Werk.... ik MOET werken.... al is het maar een paar uur..... anders ben ik niet te genieten. - Natuurlijk ook alle levensmiddelen die je echt nodig hebt zoals huis geld auto enz enz enz - En ook kan ik nog niet zonder zwangerschapspagina hoor.....
Ik kan niet zonder - mijn vrienden - sigaretten - wijntjes - redbull - internet - auto - winkelen - sushiiiii - mijn bed
Buiten mijn dochter, familie en vrienden om, kan ik niet zonder ons THUIS. Daarnaast niet zonder mn telefoon, sigaretten en mn fiets
Gezondheid, mijn spirituele leiddraad, de liefde en geborgenheid van mijjn beste vriendinnen en gezin, (lekker) eten/drinken en muziek zijn essentieel in mijn leven. 💓 Verder is een fijn huis, de voldoening uit mijn werk, genoeg geld op de bank en mooie reizen kunnen maken een erg prettige bijkomstigheid die ik niet graag zou willen missen. 😅
Gezin uiteraard, maar ik ben er deze week achter gekomen dat leven in een klein dorp wat echt achteraf ligt zonder auto echt niet fijn is. Ik kan hier niet normaal leven zonder auto, ik ben blij dat de week voorbij is! Ik was al gewaarschuwd door buren dat ik iets moest regelen voor die week, maar ik dacht pfff 1 week. M'n auto dus!
Zoon, vriend en ouders! Alles wat mijn zoontje nidig heeft om gelukkig te worden heb ik ook nodig. En internet zou ik ook heel erg vinden En zomers! Winter mag van mij afgeschaft worden
Mijn geloof geeft mij houvast! Kan niet zonder, verder kan ik niet zonder liefde. Zowel de liefde van mijn gezin als liefde van mijn (schoon)familie en vriendinnen. In zekere zin ook mijn werk.. kan natuurlijk wel zonder, maar het staat hoog in het rijtje met wat mij gelukkig maakt.
Ik kan niet zonder zoon ,ik had nooit gedacht dat dat gevoel zo sterk kon zijn! Verder, een goed werkende verwarming die ik zelf aan en uit kan zetten nu moet ik maar afwachten of hij het doet en hoe warm het word. Warm water,de verhuurder vind 44 graden warm genoeg terwijl dat niet eens mag.Ik moet dus regelmatig de temperatuur bijstellen. Ik kan ook niet zonder mijn eigen huis in nl,dicht bij familie en vrienden.
Zonder mijzelf... Ik zou niet mn man, zonder mn kinderen willen... maar ik heb genoeg mensen gezien die na zulke zware verliezen toch doorgaan dat ik heb geleerd dat als het moet je het ook doet.... maar 100% gelukkig zou ik nooit meer zijn