Mozzarella, ik eet zo zo'n ding op alsof het een appel is... Verder heel veel zoetigheid, speculaas, chocola met nootjes, koffiebroodjes, marsepein.
Lasagne,pizza en pepernoten! En liters water,vooral 's nachts... Altijd op die onmogelijke momenten... *maakt hubby wakker: 'Tom,ga je een pizza voor me halen?' Het lieve is,hij doet het nog ook haha
Ik heb nog niet echt iets specifieks,aangezien mijn eetlust minder is geworden. Maar ik heb echt van die vlagen van NU HEB IK HIER TREK IN,maar dat hebben we natuurlijk nooit in huis. Zo'n vlaag duurt ook maar ff. Wat de laatste tijd wel vaak door mijn gedachten gaat is pannenkoeken met aardbeienjam...dat maar eens gaan eten...mmmm Normaal kook ik met veel ui en knoflook,maar dat staat me nu erg tegen,evenals vlees.
Ik drink heel veel melk en ben dol op rijstenpap en ook appelmoes hoort er nu bij terwijl ik appelmoes nooit lekker heb gevonden ?
Hier ook frikandel speciaal vanavond eet ik bij mn ouders en die hebben zaterdag frietdag dus komt helemaal goed En ja BEN JERRY maar daar heb ik altijd al een zwak voor gehad , en idd dan het liefst die met chocola en noten (new york super fudge chunk) superlekkerrrrr
Chocolademelk (warm of koud, goed voor de afwisseling hihi) en paprikachips - en dan het liefst tegelijkertijd; jammie!
Daar waar ik voorheen een zoetekouw was enne dan voornamelijk chocolade verslaafd, moet ik er nu niet meer aan denken. Bij mij gaat alles wat hartig is er in. Voornamelijk de pakistaanse hapjes van schoonmoeder kan ik heeeeeel erg waarderen... Heerlijk! liefs
Chocolademelk, erg lekker vind ik dat nu.. Maar nu las ik ergens dat dat niet zo goed is als je zwanger ben