hoi, ja ik heb ook sinds een tijdje sterke behoefte aan vette happen. denk ik : ik ga lekker aardappelen eten en loop ik dan langs de friettent, dan loopt t water uit mn mond. ik kan me wel inhouden maar soms kijk ik mn vriend lief aan en dan eten we wat eerder deze week friet.(het blijft wel bij 1x per week hoor) mmmmmmm ik krijg honger
idd melk is favoriet, chocolade, pannenkoeken met kaas. mmmmmmmmmhhhhhhh. en vaak zin in sappige zoetigeid.. vruchtjes uit blik. mmmmmmmhhhhhh
ik drink ook superveel melk en zot van gefrituurd eten Alles wat in de fritketel kan,ben ik eigenlijk nu zot van.
Appelmoes het liefst zou ik het de hele dag eten. En patat met extra veel zout zonder saus of snacks. we kochten normaal altijd gewoon een bakje patat met 1 of 2 snacks nu voor mij een gezindszak. Heb zelfs ook al een paar keer midden in de nacht aardappels staan schillen omdat ik gewoon patat moest hebben. Dus ik aan de patat en me vriend aan zijn ontbijt.
Karnemelk, vis, brinta, snacks, mini roma tomaatjes, mandarijnen, banaan..... eigenlijk te veel om op te noemen
citrus vruchten. Er gaan hier per week zeker 30-40 manderijnen doorheen en dan ook nog de nodige sinasappels die ik pers. Ik heb savonds soms het gevoel dat ik nog wat citrus moet hebben omdat ik niet gezond genoeg heb gegeten. Ik weet dat het nergens op slaat want ik eet elke dag veel groente en sla altijd al, ook overdag op brood. Zo eet ik mijn hele leven al ben geen vlees/aardappel eter en geniet dus echt van groente en sla. En dan dus nog savonds het gevoel hebben dat ik beter nog ff een mandrijnen kan eten of wat sinasappels moet persen.
augurk met boterhamworst! En milkshakes van de mac! Normaal ben ik rond deze tijd altijd erg gek op gevulde speculaas, maar moet er nu niet aan denken, ook niet aan koekjes, chips enzo. Wel haal ik veel marsepein, van die bolletjes! En zwartwit, de zoete dan (niet zo heel goed, maar gelukkig is m'n bloeddruk prima, dus kunnen er wel een paar potjes bij )
Hihi, wat grappig om te lezen allemaal, mijn verslaving is zoete popcorn, ik moet echt uitkijken anders gaat er zo'n hele zak achter elkaar doorheen! Tomatensap, 2 a 3 pakken per week Samiak (lakrisal) en een frietje speciaal. Haha als ik het zo lees is het wel een combinatie zeg!
Leuk zeg om al die "rare" eetgewoontes van iedereen te lezen Ik heb niet echt andere trek dan voor mijn zwangerschap. Wel kan ik een aantal producten die ik normaal heel vaak en echt lekker vind helemaal niet zien... zoals kaas (kilo kaas per week), groenten, en ben (was) ook een echte vleeseter! Als ik het nu alleen al ruik begin ik te koren
De laatste dagen ben ik opeens helemaal verzot op mandarijntjes! Moet me inhouden dat ik er niet meer dan 4 op een dag eet (anders BLIJF ik nieuwe kopen!) Verder smaakt melk en thee me opeens ook ontzettend goed. Heb in geen tijden meer cola of ander prik gedronken terwijl ik daar in de eerste weken juist wel veel zin in had. (had ik hier al verteld dat ik ook veel witbrood en groente opeens erg lekker vind? Volgens mij wel ) Het is wel grappig, het lijkt wel alsof je opeens veel meer geniet van bepaald eten. Kan me er soms gewoon op verheugen om m'n bed uit te gaan en een glas melk te drinken ofzo (midden in de nacht )
@Toys, is koren nou een spelfout ofzo? Is de tweede keer dat ik dat woord hier lees, maar ken het helemaal niet!
ik heb niet echt een speciale trek maar als ik denk aan iets en dan krijg ik ineens die geur en smaak en dan moet ik t ook echt hebben hahahahahahaha veel liefs mieke