"waar kies jij voor?" (lidl reclame)

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabje373

Sabje373 Actief lid

2 nov 2014
    194
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de frisdrank niet te doen! Wel de spa rood in Lidl variant

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Heb eens een test gezien met de verse melk van diverse merken. Die pakken lieten ze twee weken buiten de koelkast staan. Die van de Lidl was nog drinkbaar?,!:$
    Getver, echt niet dat we dat drinken:p:p

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dit;)

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

fruit en groente is hier beduidend langer vers van lidl dan van andere supers en zelfs dan de groenteboer. Maar ik weet dat het een hele drukke lidl met grote regio functie en dat groente en fruit heel vaak aangevuld word.

verder vrij veel Lidl en andere dingen weer merk vast.

5. tjiptjap

tjiptjap Bekend lid

24 okt 2014
    950
    0
    0
    De driehoekige afbakbroodjes van de lidl, heerlijk. De geitenkaas vind ik ook lekker, maar de smeerkaas is echt vreselijk.

Van de melk vind ik maar raar, ik ben ooit een pak vergeten terug te zetten (ik dacht dat het leeg was ;), daar zaten na een paar dagen gewoon klonten in (het was ook warm). Was het niet de lang-houdbare melk (die buiten de koelkast bewaard kan worden)?

6. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik heb een paar keer boodschappen bij L.idlgedaan. Ik vond fruit groente afbak en chocolade koekjes prima. Sappen ook. Vlees, vleeswaren, kaas, brood: bah.

Maar goed ik bespaarde 3 euro op m'n weekboodschappen en ik moest er verder voor rijden. En dan alsnog naar de ah jumbo Dirk of plus. En weinig tijd want tijd is kostbaar dus weer gestopt.

Verder vind ik L.idl in z'n algemeen een vreselijk bedrijf haha. Inclusief reclame.

7. MoniqueA

MoniqueA Bekend lid

11 sep 2008
    800
    0
    0
    Wij doen sinds twee maanden boodschappen bij de Lidl. Zoooo! Wat een besparing. Sommige dingen moet je ondervinden en soms kom je erachter dat het niet zo lekker is, maar nu doen we per week met zijn tweeen voor 50 euro boodschappen, eerst was het 150 euro (maar nu moet ik er wel bij zeggen dat we voorheen elke dag gingen en naar de Lidl slechts 1 x per week, dus haal je ook veel minder).

Maar schoonmaakmiddelen, brood, groenten, fruit (zo langer goed dan van de AH) zuivel, ontbijtgranen, broodbeleg, vleeswaren (niet op brood die vind ik vies van de Lidl) bak en braad spullen, nou ja, eigenlijk zo een beetje alles....het scheelt gewoon veel geld, dus voor sommige dingen rijd ik graag nar de AH, maar voor de rest.....ga ik er liever een keer van op vakantie na effe lekker sparen ;)

8. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik vind de reclame geweldig!
    Ik heb altijd een beetje een hekel aan de reclames waarbij een ander merk "onherkenbaar" maar toch zichtbaar wordt afgekraakt. Hier pakken ze het positief aan.

Ik doe tegenwoordig niet meer zoveel boodschappen bij de Lidl omdat ik met mijn duowagen nét niet door de normale kassa kom en er maar 1 speciale kassa is die vrijwel nooit open is.

Ik vind de groenten en fruit lekker maar wel anders smaken.
    De basic producten zoals boter, rijst, droge mixzakjes enzovoorts allemaal prima.
    Wasmiddel en hondenvoer haal ik altijd bij de Lidl.

Chips nooit, dat moet Lays of Smiths zijn.

9. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.828
    3.624
    113
    Chips, snoepjes en cola vind ik evht vies bij de Lidl. Vlees vind ik op zich prima, maar erg beperkt. Groenten, fruit, brood, broodjes, chocola, koek, schoonmaakspullen en yoghurt is prima.

10. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Hier gaan we best vaak naar de Lidl. Ze hebben er prima groente en fruit (niet alles, maar champignon, pompoen, bananen, tasty tomato's die zijn er echt heerlijk vinden we).

Verder vind ik sommige producten extra goed bij de Lidl;
    - Floralys wc-papier (die met dat roze printje)
    - Cashewnoten (goede smaak, wel soms even wat zout eraf zeven)
    - Vele andere nootjes
    - Afbakbroodjes (met name die rozijnenbroodjes!)
    - Rolletje geitenkaas (beste van alle supermarkten)
    - Appelstroop
    Het sinaasappelsap (die lichtblauwe) en houdbare melk is er ook prima.

Wat ik er vies vind is;
    - Soep
    - Pindakaas (te zoet en soms een oude notensmaak, maar ik koop pindakaas ook t liefst bij een bio-winkel en in kleine potjes)
    - De gewone broden (zo zacht en nep of saai in geval van volkoren)

11. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    De Lidl is echt niet zo goedkoop. Mijn vader heeft voor z'n werk regelmatig onderzoeken gedaan naar wie nou echt de goedkoopste supermarkt is en dat is echt de nettorama. En laat die hier nu in t dorp zitten. Als je basic merken pakt bij de gewone supermarkt scheelt t niks. Bij de liddl is t ene goedkoper en t andere duurder. Kaas is net zo duur, augurken duurder, zakje sla iets goedkoper.. Daarnaast is de frisdrank jakkie bah, terwijl de verse broodjes heerlijk zijn. Chocola ook lekker chips niet. En vooral t gehakt is VIES. Ooit een keer gepakt uit nood eten altijd biologisch vlees dus ook van de Lidl. Gadverdamme...
    Het fruit is bij de liddl ook echt duurder als bij de nettorama en van veel mindere kwaliteit.
    Lik kom op zondag wel eens hij Lidl voor de broodjes, verder nooit

12. Manque

Manque Niet meer actief

Ik vind de Lidl een prima winkel, wij komen er vaak en combineren onze boodschappen met die van de AH. De Lidl bij ons heeft een bakkerij met vers brood waar wij meerdere keren per week dikke stokbroden halen, croissantjes, chocoladebroodjes etc. Ze hebben biologische aardappelen, eieren met 3 sterren, een goede groente- en fruitafdeling, een notenafdeling waar je zelf kunt scheppen en fijne griekse yoghurt. Al die houdbare producten kopen wij sowieso bijna nooit, dus hoe dat assortiment bij de Lidl is...? Het enige houdbare product dat ik kan verzinnen is die cactus-lemonlimonde die ik in de zomer wel eens haal en die vind ik even lekker als die van Spa.

Vlees koop ik niet bij Lidl, ik wil alleen biologisch vlees of in ieder geval vlees met sterren.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #33 Strandbal, 9 sep 2015
    Laatst bewerkt: 9 sep 2015
    Wij komen vaak bij de lidl. Wij kopen daar altijd de grote boodschappen zoals frisdrank, groente, zuivel etc. De basis zeg maar.
    Er zijn ook dingen die ik inderdaad niet te eten vind en dat koop ik dan ook niet zoals brood, vleeswaar, chips, koffie, cola.
    Mijn man zit dan altijd te zeuren want wat is er mis met lidl? Alsof ik alles maar lekker moet vinden van de lidl.

14. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik haal er best veel. Een keer in de zoveel tijd. De kipnuggets, mini loempia's, sate en de pizza's uit de vriezer doen het hier heel goed.

De verse friet, salades voor op toastjes, knijpdanoontjes, wc papier, snoep, roomyoghurtjes, blok kaas, geraspte 30+ kaas, chocoladerepen, pitabroodjes enz.

Wat ik er niet koop is koffie, hagelslag, pindakaas enz.

15. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wij kopen alles bij de lidl, en ik vind ook alles prima. Per saldo zijn wij toch wel goedkoper uit.
    Pindakaas eet ik zelf niet, maar hier wordt de gewone pindakaas niet gewaardeerd maar die "met stukjes" wel ;)

16. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Maar is het dan nog niemand opgevallen dat ze in die reclame van lidl een A-merk ten opzichte van een huismerk laten zien?
    Dat is in elke supermarkt namelijk goedkoper, niet alleen bij de lidl.
    Eerste dat mij opviel was een pot Calve pindakaas vergelijken met een jiet bekend merk van de lidl. Ja natuurlijk is die laatste dan goedkoper!

Verder zit er hier geen lidl in de buurt.
    In mijn vorige woonplaats wel maar daar kwam ik er niet graag.
    Dat filiaal was echt ontzettend vies en zo onoverzichtelijk!
    Als er hier nou eentje opende zou ik er best een kijkje nemen maar voor mijn wekelijkse boodschappen ga ik gewoon naar de Appie hier op de hoek.
    Koop ik gewoon euroshopper, net zo goedkoop ;)

17. PeAn

PeAn Niet meer actief

Hoofdzakelijk halen wij de boodschappen bij de Lidl. Enkele dingen halen we bij de AH omdat we die daar lekkerder vinden of de smaak niet verschilt maar de prijs wel :D

Weinig producten van de Lidl pruimen we hier niet. Sommige chips bijv. Manlief vind de smeerkaas niet zo lekker maar ik vind hem prima.

Reclame vind ik altijd irritant :D

18. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wij gaan heel soms.. maar moet zeggen dat het meestal alsnog duur wordt door al die hebbedingen die ze verkopen :) Vind ook niet alles lekker en kan dus alsnog naar de AH. En AH bezorgt thuis, is me ook wel wat waard zo eens in de 3-4 weken. Scheelt een hoop gesjouw!
    Ben wel benieuwd naar je site Bolkje..

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik haal er bijna alles. Wat ik niet kan halen daar koop ik bij de nettorama. Heb geregeld bij jumbo of ah gewinkeld maar ben dan altijd veel duurder uit en vind die huismerken of basic merken 9 van de 10 x echt smerig.:)

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nog nooit boodschappen gedaan in de liddl. Altijd de AH, vroeger soms de c1000 maar dat volk wat daar werkte pffff

Deel Deze Pagina