"waar kies jij voor?" (lidl reclame)

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113

2. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Ik denk dat je juist daarom weinig prijsverschil merkt, en veel smaakverschil.
    Al die voorverpakte spul zit vol smaakstoffen, en als je gewend raakt aan een smaakstof dan is het moeilijker om over te stappen op een ander.

Ik vind Lidl juist sterk en goedkoop in 'pure' assortiment: noten, olijven, zachte kazen, groente/fruit, boter, olijfolie enz
    Wij kopen heel weinig koek/chips/sap en merk dus wel degelijk prijsverschil.

3. Ja, het was ook een hectisch weekje, misschien valt het komende week wel weer mee. Veel buiten de deur gegeten, veel gehaast snel iets in elkaar flanzen.... ;)

Morgen word het laminaat geplaatst en dan daarna hoop ik dat er weer wat meer rust in de tent komt en dat ik ook weer wat meer zin krijg om echt weer te gaan koken ipv een pot saus met groentes opwarmen ;)

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Wij kopen al jaren eigenlijk alles bij de Lidl.. Wekelijks :)

Alleen de koffie inderdaad niet, haal ik huismerk van AH. Maar verder vinden wij alles prima en lekker! Scheelt ons een hoop geld.. We doen voor 50 euro boodschappen voor een hele week (2 volwassenen en een zoontje)

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben wel fan van de Lidl. Alleen die pindakaas vind ik idd ook helemaal niet lekker.

Maar hun brood is supergoed, chocola, kaas, vleeswaren, fruit, groente, sapjes, luiers, doekjes, melk, yoghurt. Ik vind het allemaal lekkerder dan bij de AH en ook nog goedkoper.
    Vanochtend net een overvolle kar boodschappen gehaald, inclusief krat bier en voorraden sap voor 90 euro. Dat lukt je bij de AH echt niet.
    Alleen jammer dat ze net niet alles verkopen. Bijv. mijn man houdt van tonic, dat moet ik dan toch weer ergens anders halen. Ze hadden ook geen diepvriesboerenkool, terwijl ik daar juist zo'n trek in had. Maar wel een lekker kaneelbroodje gescoord voor bij de koffie voor 59 cent, haha.

6. Ik vind het meeste van de Lidl prima te doen en sommige dingen wil ik júíst alleen van de Lidl, maar als ik de versie van deze reclame met de vissticks zie en weer terugdenk aan die keer dat ik inderdaad vissticks van de Lidl had, word ik meteen weer misselijk :D Die dingen smaken echt naar zeebodem :)

7. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wij haalden er eerst veel groente en fruit, maar de laatste paar keer was dat helaas al wat oud.
    Ik haal nu boodschappen bij een turkse winkel (groente fruit, vlees)
    & haal de andere producten bij de aldi & lidl. Aldi verkoopt ook veel bio producten zoals o.a kokosolie om mee te koken.
    Hier zijn we ook fan van de vaatwastabletten van lidl, die andere laten sporen achter.
    Limo halen we bv wel van carvancevitan of diksap, goedkope limo vinden we allen hier niet te drinken brrrr

8. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Wij eten ook veel van de lidl.
    Alleen wat we echt niet te nassen/zuipen vinden zijn de rookworst en de koffie(pads).
    Frisdrank drinken we niet dus dat weet ik niet. En onze zoon is de enige die pindakaas eet en die eet de pindakaas van de lidl gewoon op, dus zal wel goed zijn haha.

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    We kopen best veel bij de Lidl, zoals:

wc-papier
    koffiemelkcupjes
    groente en fruit
    vlees(waren)
    beleg voor op brood
    boter en bakboter en olijfolie
    koekjes
    brood(jes)
    melk en toetjes
    drinken
    kaasflips (overige chips is niet lekker zoals ik al meer las)
    koffieboontjes
    bier

etc... ik vergeet vast wat, maar we halen er best veel. En ik vind alles prima te eten.

10. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Hadden wij ook. Ik vind die Liddl vrij duur zelfs in sommige dingen. Plus 2 winkels en Liddl en jumbo/appie. Nee ik doe gewoon alles meestal bij de jumbo.

Het enige wat ik altijd bij de Liddl haal is de cornflakes voor mijn dochter die vind die van de liddl zo lekker ;)

11. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Zo zie je maar kom je zo tot een beter inzicht!!! En nu nog veranderen!!;)

12. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    iel mijn vader had vorige week een stuk plastic uit zijn melk van de lidl.

enigste wat niet te pruimen is vinden wij.
    chocomelk alleen de enige echte voor ons.
    brood
    chips
    drinken de enige wat lekker is is de bananen en perensap.
    groente uit de vriezer
    en de melk haal ik er nu ook niet meer

13. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Ik vind de Lidl toch wel veel goedkoper dan bijv. de Albert Heijn.
    Maar hoewel ik grote booschappen bij de Lidl doe, kan ik toch niet zonder mijn A merken.

- Chips van Lay's
    - Pindakaas van Calve( vind lidl wel een goede 2e keus)
    - Ice Tea van Lipton
    - Frikandellen ( van lidl gewoon vies)
    - Soep van Unox
    - Jus de Orange van Appelsientje
    - Toetjes van Mona
    - Cola van Coca Cola

In mindere tijden haal ik ze wel bij Lidl en lust ik het ook maar het zal nooit hetzelfde zijn.
    Fruit en groente vind ik bij de Lidl weer veel beter en de prijzen zijn helemaal fijn haha

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Soepen zijn vies daar, die nep cup-a-soup is net een bak snot/slijm/behangplaksel, net als de bbq-sauzen.

Verder koop ik veel bij de Lidl, vooral groente, fruit en zuivel, muesli, nep Brinta, bloem, toiletpapier, wasmiddel etc.
    Een paar dingen die ik liever van merken koop: vissticks, spinazie à la crème, koffie, pindakaas, hagelslag, roomijs, chips en het brood vind ik ook niet echt top, slappe hap, dus dat vind ik ook lekkerder van andere winkels.
    Oh ja, dat coshida kattenvoer van de Lidl is een van de weinige soorten waar onze kat niet van gaat kotsen en de pedaalemmerzakken zijn ook goed sterk.

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    kom zelden bij de lidl maar als ik daar een keer wel kom dan koop ik we eens:
    - groenten
    - fruit
    - sap
    - verse broodjes
    - melk
    - vla/toetjes
    - augurken
    - ijs.
    - pakjes yoghi-drink
    - choco pasta
    - choco hagelslag

16. Goldsword

Goldsword Fanatiek lid

14 dec 2013
    1.422
    0
    36
    NULL
    Rotterdam
    Ik ga ook regelmatig naar de Lidl, vooral voor groente & fruit. Maar ook bijvoorbeeld zilvervliesrijst haal ik vaak bij de lidl, en de billendoekjes! O en de komkommersalade! Die vind ik echt heel erg lekker! (die in zo'n vierkante bak, met dille erdoor). Wat ik vooral ook heel goed vind aan de lidl is dat ze qua groente en fruit niks met vliegverkeer vervoeren ... vanwege duurzaamheidsredenen. Dat vind ik dan wel weer leuk :)

17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik haal bepaalde dingen echt alleen bij de liddle zoals

chocolademelk echt heerlijk :D

wij hebben een vers bakker in de liddle (echt not funny ben nu dus veel duurder uit qua boodschappen opeens ;);) ) want daar komen ze hoor de ham/kaas croissants heerlijk, de appelflappen, de koffiebroodjes, de chocoladebroodjes en vooral de berlinerbollen die moeten gewoon mee en 9 van de 10 keer zijn ze nog warm ook :$:$:$:D:D:D

formil wasmiddel
    wasverzachter
    kalfssmeerworst
    filet american
    fruit en verse groentes
    hondenkoekjes
    uberhaubt de snoep en koek
    voor manlief de haring uit de koeling vind hij erg lekker
    mais 3 blikjes pakket
    gedroogde kruiden (bascilicum, peterselie etc)
    cola regular
    siroop de blikken dan

wat ik er niet haal is
    chips geen enkel vind er geen een lekker

18. tuc

tuc Niet meer actief

Tov A merken zijn er idd A merken die lekkerder zijn dan lidl producten.. bv lays chips. Maar als je naar de prijs kijkt zou je dus met de ah basic prijs moeten vergelijken. Ik vind die ah basic dingen voor 90% niet weg te krijgen. De pasta is goed en de jam...maar verder...bleghhh. Ik zag dat de ah basic op sommige producten goedkoper is dan de lidl maar dan kies ik dus echt voor meer kwaliteit bij de lidl. Dus niet vergeleken met ah huismerk...dat is weer duurder.

Nu snap ik trouwens ook hoe men in boodschappentopics kan beweren dat ze bij de ah goedkoper uit zijn dan bij de lidl...ik dacht hoe kan dat nou. Maar dan koopt men dus de basic producten...en dan heb ik dat minieme prijsverschil met de lidl ervoor over.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik vind heel veel van de Lidl gewoon lekker, heb juist van het huismerk van de AH dat ik er van gruwel.

Natuurlijk zijn er ook wel dingen die ik niet lust van de Lidl. Cola of brood zou ik er dus nooit kopen en melk ook niet brrr

Maar over het algemeen vind ik het wel te doen.

Wel grappig, wij zijn deze maand bezig met een test om te kijken of met online boodschappen doen via de Jumbo goedkoper uit zullen zijn :D Ik heb het idee dat wij best wat leuks besparen nu wij niet meer in de winkel van alles in het karretje kunnen stoppen, we zijn nu echt gerichter bezig met boodschappen.

20. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ik vind vooral de groente en fruit van lidl heel goed en erg lekker... Daarom halen we een groot gedeelte van de boodschappen daar.. de rest vullen we aan met boodschappen van hoogvliet

Deel Deze Pagina