Ik zou niet voor een fulltime baan gaan. Als bij ons de kleine is geboren, ga ik 20 uur per week werken. Ok, ik ga flink minder verdienen en we zullen nu ook een stuk zuiniger moeten gaan leven, maar ik wil ook graag genoeg tijd bij de baby doorbrengen! Ik zou op zoek naar een andere leuke/goede baan die wel parrtime baan accepteert.
Kalush, Het zou toch eerst wel een part time baan zijn? Kun je niet vragen wat voor hun het absolute minimum is dat je moet werken? Ik kan me voorstellen dat er wel iets ruimte is. Of dat je 9 uurse werkdagen gaat maken en zo. En misschien is er bij je man ook wel iets ruimte om iets minder te werken/ thuis te werken. Vaak blijkt er toch wel iets mogelijk, zelfs in bv managementbanen. Vragen kan hij het altijd.. En dan moet je het afwegen. Als je dan vindt dat je dochter te veel opgevangen moet worden, dan zal het nu niet het juiste moment zijn voor deze baan... Ik wens je heel veel wijsheid want diut lijkt me een heel lastige beslissing...
Ik zou het proberen en kijken waar het schip strandt. Als het echt je droombaan is, moet er een oplossing mogelijk zijn. Als dat bedrijf jou echt graag wil hebben, moeten zij ook wel flexibel zijn. Succes, Anakin.