Ik kijk uit naar een knaltest, groeiende buik die je heerlijk kan showen! Echo's, schopjes en het vasthouden van je eigen kindje, je eigen kindje ruiken.. Zucht.......
Mijn vriend was in t begin er ook heel stil over, miss moeten ze het dan nog verwerken ofzo haha. Maar nu, hoopt hij elke keer dat n snel raak is, en na de seks zegt ie altijd 'Hier komt ons mooie baby' zoooo lief Ik kijk ook uit naar de positieve test natuurlijk, en eigenlijk naar alles, van n poepluier tot de eerste lach! Lijkt me zoooooo geweldig allemaal. Leuk topic trouwens!
volgende week vrijdag:d dan komt me kerel eindelijk naar 12 weken weer thuis.. en dan gaan wij aan de slag voor ons eerste kindje
Hee kitty, zou je man het misschien goed vinden als je alleen tegen een goede vriendin vertelt dat je bezig bent om zwanger te worden. Dan kun je het toch lekker met iemand delen. Meiden onder elkaar zijn toch vaak wat enthousiaster.ik vind het in ieder geval heerlijk om er met vriendinnen over te praten.
Wat een goed idee om dit onderwerp aan te kaarten. Niks zo fijn als dromen. Ik doe dit stiekem erg graag. Hoe zou het zijn om iedereen in te lichten. Op een feestje te staan met een dikke buik. Om spulletjes uit te zoeken, hmm en die wandelwagen!! Ik ben vooral ook heel benieuwd hoe de kids van mn vriend het zullen vinden. Hoe mn vriend reageerd als het zover is... Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken!! Dat al onze dromen en wensen maar gauw uit komen
Ik kijk uit naar zoveel dingen! 2 maanden gelden is mijn schoonzus bevallen van een jongen,, ik kijk er in eerste instantie naar uit om het iedereen te vertellen! Ik fantaseer daar wel eens over de reacties en de echo ! en hoe het verder zal gaan ook het inrichten van de babykamer lijkt me super! En dan natuurlijk me kindje vast houden knuffelen! Eerste lachje eerste hapje! Alles ! Maja nu eerst hard klussen !
naar die super positieve knaltest!! en Vooral na het hartslagjé Dan beginnen voor mij wel de leukste dingen, want de babykamer moet nog volledig in orde gemaakt worden ...manlief wou dit uitstellen omdat we niet zwanger geraken' hij vind dat we ons er dan teveel op focusse' dus dan zal ik wel echt happy happy zijn' denk dat ik zo superdagen ga krijgen waarbij ik constant mag gaan shoppe' wie heeft dat niet graag? haha' en heel belangrijk natuurlijk, De geboorte'
Ik kijk het meest uit naar een positieve test en dan het horen van het hartje bij de eerste echo. Weet nog dat ik bij mijn eerste thuis kwam en heb zitten huilenvan geluk.. Ik kijk er ook ontzettend naar uit om het aan mijn dochter te vertellen en haar reactie te zien. Ze wilt graag een broertje of zusje.. alhoewel in haar geval een zusje, hihi Verder alles wat volgt natuurlijk.. kleertjes, spulletjes enz.. Hoop dat onze dromen snel uit mogen komen! Groetjes!
Hey Ilo24 Hij zou het op zich wel goed vinden maar voor hem hoeft dat niet zo nodig..(dat andere het al weten!) Alleen ik heb nog geen vrienden met kinderen en ook nog niemand die daar al klaar voor is.. Mijn beste vriendin is nog vrijgezel en alleen bezig met uitgaan en jongens.. en ik ben getrouwd huisje samen gekocht, dus heb het idee dat ik niet echt met haar erover kan fantaseren helaas! @ Charmed Dan is er hoop voor mij! haha.. misschien dat manlief nu hij er iets meer over weet ook enthousiaster erover word Bedankt! En in ieder geval is het al fijn om er hier gezellig over te babbelen met allemaal vrouwen die hetzelfde willen en meemaken!! Op naar de positieve test allemaal! Liefs
Mijn eigen kindje ipv die van mijn vrienden zien spelen met het speelgoed dat in de speelgoedkist zit. Maar allereerst een positieve gynaecoloog die me vertelt dat de operatie geslaagd was, dan na een week of 6 dat het allemaal goed zit en we groen licht hebben en dan weer een "zwanger" op de test...
Naar weer een fijne zwangerschap die goed verloopt. Van de eerste zwangerschap heb ik niet echt veel van genoten want alles was steeds erg goed dat ik het eigenlijk niet kon geloven. Ik heb zoveel medisch meegemaakt dat ik echt niet kon geloven dat alles zo goed verliep en ik eigenlijk een beetje afstand had genomen omdat ik er vanuit ging dat het wel een keer fout zou gaan. Ik zou de zwangerschap zo graag over willen doen maar helaas kan dat niet. Toen onze dochter geboren was miste ik haar zo in mijn buik. Maar ik kijk ook nog naar zoveel meer dingen uit.
Naar een kloppend hartje op mijn eerste echo! Kan nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben... 2 weken voor mn posi test zaten we nog tegenover een arts die zei dat spontaan geen optie was....
Dat had ik ook. Althans ik dacht er niet zo zeer over maar het was een sterk gevoel, terwijl ik op zich rationeel goed kon beredeneren dat dat helemaal niet waar hoefde te zijn. Ik denk dat het ook een stukje zelfbescherming is. Je kan jezelf wel blij maken met van alles maar hoe langer het dan duurt , hoe verrotter het voelt. Ik heb nooit iets willen kopen voordat ik zwanger zou zijn en nu ga ik wachten tot de 1e echo.
Ik kijk uit naar een positieve test, wanneer er duidelijk twee streepjes staan en het besef komt dan er iets in je gaat groeien, jou eigen vlees en bloed.. Dat is zo mooi Verder kijk ik uit, naar de eerste schopjes die je voelt in je buik.. En ik kijk uit naar het moment dat de kleine dan ter wereld komt. In de hoop dat ik deze keer normaal kan bevallen zonder complicaties en zonder keizersnede.. *dagdromen*
Wauw wat kan ik me goed voorstellen hoe dubbel gelukkig je dan bent!! Wat ontzettend fijn dat het toch nog spontaan is gelukt!!
Helaas is het bij mij echt een angst die steeds groter wordt, waar ik ook echt veel over na denkt.. al WEET ik dat het onzin is om dat nu al te denken, die angst VOEL ik wel Gevoel kan zo sterk zijn! Terwijl ik de eerste maanden echt hoop had, elke maand dacht ik weer YES dit wordt vast onze maand maar helaas steeds niet en nog steeds niet Ohjaa en ik heb gelijk toen we besloten te stoppen met de ac een schattig rompertje en knuffeltje gekocht haha.. om het 'echt' te maken voor mezelf en vorige maand een rompertje gekocht met hartjes en test 'toevallig is mijn opa de allerliefste' die geef ik aan mn pap als ik een positieve test heb