Morgen gesprek met het samenwerkingsverband voor onze zoon eindelijk word er geluisterd. Nu nog wachten op wat zij denken dat de oplossing is. Zoon heeft een normaal tot hoog iq maar door zijn ass disharmonies taal is een drama! Door zijn dcd is zijn verwerkingstijd en informatie verwerkingstijd anders. En dan de klasgenootjes met externaliserend gedrag nog. Hij heeft internaliserend gedrag en word dus letterlijk gek van zijn klasgenootjes die er zelf natuurlijk ook niet voor stink voetjes op cl4 zitten. Nu morgen dus het gesprek.... en dan eens kijken wat zij passend vinden.
Ik keek uit naar 2 dagen even de kinderen bij de opvang en zelf lekker in huis bezig. Dat is vanavond veranderd naar, lekker van de zon genieten, kinderen in de tuin laten spelen. Eens kijken of ik de kozijnen kan verven. Morgen eerst koekjes bakken met de twee oudsten en uitslapen. Man is ook gezellig de hele week thuis. Ofwel allemaal Corona.
Ik hoop deze week lekker dagelijks in het zonnetje te kunnen wandelen met de honden. Verder staan er 2 etentjes en een feestje op de planning. Maar het meest spannende en tegelijkertijd super gave vind ik dat de jongste tegen een profclub moet spelen met een elftal van kinderen van 3 jaar ouder. Geen idee hoe dat straks gaat, maar alleen meedoen is al een eer. Ik heb dus echt zin in komende week!
Ik kijk uit naar een periode dat mijn zoontje niet zovaak ziek meer is. Arme kind had gisteren weer koorts, en nu ontstoken ogen, en waarschijnlijk keelontsteking, verkouden, zere benen. Om de haverklap is hij ziek, zo sneu want hij vind het juist net leuk op school. (Daarvoor moest hij dus huilen iedere ochtend) nu gaat hij eindelijk lachend naar school en is hij weer ziek. Morgen de huisarts bellen, misschien een goed idee om zijn bloed eens na te laten kijken. Wat ook nog een ding gaat worden want een zetpil of oogdruppel is al een hele opgave.
Ik kijk ernaar uit en zie er tegelijkertijd tegenop dat ik morgen in mijn uppie naar Dublin ga vliegen.
Ik kijk er naar uit dat mijn nachtdienst om 07:15 uur is afgelopen en dat ik dan lekker een aantal dagen vrij ben. Motorrijden met dit prachtige weer, hapje eten buiten de deur, relaxen…
Naar elke middag na 17:15 als mijn man thuis komt en ik plat kan. Ziek zijn met kids is gewoon niet mijn hobby.
Ik heb voor morgen een massage geboekt, nog nooit eerder gedaan dus kijk er wel naar uit. Zag toevallig dat er een paar huizen verder dat iemand doet speciaal voor fibromyalgie. Ben een benieuwd of het wat helpt tegen pijn en spierspanningen
Ik heb 2 weken terug ook voor het eerst in mijn leven een professionele massage gehad. Als je het goed vind, zal ik de eventuele punten waar spanning zit wat extra aanpakken zei ze. Oei mevrouw zoveel spanning in uw hals, oei mevrouw zoveel spanning in uw rechter schouder. Het werd tijdens die massage ook nog maar eens duidelijk wat een zenuwachtige trien ik ben maar ik vond het op zich wel tof en mijn schouder voelde ook echt beter aan erna. Hopelijk kan je wat genieten.
Denk dat het ook wel zoiets gaat worden morgen al schijnt een fibromassage wel zachter te zijn dan een gewone, maar die heb ik ook nog nooit gehad dus kan toch niet vergelijken. Ik zou de meest pijnlijke dingen moeten aangeven en dan worden die behandeld maar weet oprecht niet wat ik moet zeggen, alles doet pijn hehe, misschien moet ik gewoon elke week voor een ander deel gaan
Wat tof. Jullie bedrijf verwent de klanten dan goed Wij krijgen niet eens een personeelsfeest In wat voor sector ben je actief?