Waar kijk jij deze week naar uit?

Discussie in 'De lounge' gestart door LisbethSalander, 4 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shay25

Shay25 Fanatiek lid

16 okt 2018
    2.812
    2.501
    113
    Vrouw
    Eindelijk weer eens uitgaan naar Holland zingt Hazes, niet zo zeer voor de muziek maar lekker met vriendinnen erop uit!
    De enige waar ik aan kan denken; wat moet ik aan????

En wat ook weer fijn is, dat mijn man na een week buitenland weer thuiskomt <3
    Ondanks dat we veel contact hebben, lekker om weer naast hem te kruipen.

2. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Niet alle klanten krijgen deze behandeling hoor, maar we geven ook veel mooie prijzen weg via B2B wedstrijden.
    En normaal hebben we zelf ook jaarlijkse een kerst/personeelsfeest. Voor mij het hoogtepunt van het jaar :p

Onze sector tabak/vaping/nicotine pouches.

3. MamaVanYu

MamaVanYu Lid

24 jun 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Dit weekend dus D day. Spannend, heb je geen last van zenuwen?

Veel succes en zeker niet vergeten te genieten! :thumup:
    Je mag ons altijd achteraf een update geven :cool:

Kwek vindt dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    100% naar de lente!

Chillin vindt dit leuk.
  5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    De week is bijna ten einde dus ik kijk uit naar het weekend. Lekker dagje strand en morgen coachen bij verschillende vrijwilligersprojecten. Ofwel domweg rondjes rijden over het mooie eiland, foto's maken van projecten en hier en daar een verf kwast of iets anders in mijn hand nemen om te helpen. (Is net als NLdoet, maar dan hier op het eiland)

6. MamaVanYu

MamaVanYu Lid

24 jun 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Nou ben ik wel eens weetgierig hoe het afgelopen is met jouw evenement etc. voor die klant?
    Was het een leuke party? :rolleyes:

7. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.207
    1.263
    113
    Centrum België
    Hi! Dank je om te vragen! Ja het was leuk. :thumup: Aanloop was nogal stress. Had netjes een planning in mijn hoofd, maar de turnwedstrijd van mijn dochters was 1,5u uitgelopen dus beetje moeten freestylen.o_O
    Klanten waren zeer tevreden, onze general mgr en mijn afdelingshoofd ook. We moeten elkaar niet echt, dus is voor mij een extra motivatie om ervoor te zorgen dat ze niks kon aanmerken. En dan ook lekker vrouwen onder elkaar: ze heeft nogal een klassieke, op het truttige af, kledingstijl - wat zaterdag ook het geval was. Dus ik stond daar in een kort glitterjurkje. Totally outshined her!! :roflmao::roflmao:

En ja ook die crush opnieuw gezien na 2 jaar... Zag er nog steeds lekker uit :D

8. MamaVanYu

MamaVanYu Lid

24 jun 2021
    18
    3
    3
    Vrouw
    Ik zou kapot gegaan zijn van de stress :per zit misschien wel een toekomstig eventplanner en jou verscholen.

Hihi is altijd goed als je een ander kan overdressen! Ze heeft dan hopelijk niet naar tegen je gedaan?

Wij willen details ivm je crush :o:

9. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Ik kijk uit naar de dag dat ik niet meer vloeibaar hoef te eten na mijn maagverkleining.

mee kgs vliegen eraf maar wat zou ik weer graag eens mijn tanden in iets zetten waar ik ook daadwerkelijk op kan kauwen :|

10. Indiana

Indiana Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.180
    1.365
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat de schutting erin staat/ tuin af is... Wonen op een hoek, gisteren een grote haag weg gehaald en zijn net bezig met schutting te plaatsen... De hele dag dus met gordijnen dicht, voel me anders net een deelnemer van het glazen huis ofzo :D

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.561
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Zondag weer lekker wandelen met mijn neef :thumup:

12. Leolove

Leolove Fanatiek lid

16 apr 2016
    4.143
    1.682
    113
    Dat corona uit huis is en de oudste weer maar school is. Helaas moet ik nog wachten tot maandag daarop:|

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.292
    17.182
    113
    Nachtje hotel met vriendin. Dat is echt mijn naar toe leef moment nu

14. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Ik kijk uit naar de eerste week van april.. maarja, dat is niet deze week :rolleyes:.

Ik kijk uit naar rust in de tent. De kinderen worden morgen naar opa en oma gebracht omdat de vloer wordt gestort en vloerverwarming gelegd. 3 hele avonden geen kinderen om voor te zorgen. Daar ga ik even van genieten.
    Dan zaterdag een groot feest voor de verjaardag van m’n opa. Een echt feest, dat is zo lang geleden.

15. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Morgen een 3d echo, hoop dat het nog goed lukt met deze termijn, heb hem nooit zo 'laat' gehad.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Naar donderdag als m’n wekker eindelijk niet meer om 5uur gaat. Morgen de laatste van 5x (normaal gaat hij 3x in de week om 5uur)

17. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    936
    577
    93
    wij zijn ook bezig met de tuin (alles gaat op de schop). 1 schutting staat en de poort is soort van bijna af, maar de rest wordt een lange rit waarschijnlijk tot eind juni.

Ik kijk uit naar vrijdag. Met onze beste vrienden naar Aladdin en daarvoor uit eten. Meisjes gaan logeren, dus zaterdag ook nog eens uitslapen.

Indiana vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    En? Lukte het nog?

19. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Hahaha het had kunnen lukken, placenta achter, koppie niet ingedaald ofzo. Maar goed dan moet je op een andere manier dwars zijn hè :rolleyes: baby lag met het gezichtje naar mijn rug, half in de placenta gedrukt, dus heb een paar halve gezichtjes, meer lukte echt niet. Mag nog wel terug volgende week, hoop dat het dan alsnog goed lukt :p

NiVa0230 vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nooooooo :p

Deel Deze Pagina