Daar zeg je me wat. Ik heb altijd de placenta aan de voorkant gehad (3x). Ben benieuwd of dit nu weer zo zal zijn.
Dat de zon elke dag schijnt, leuke werkafspraken op locatie, etentje met een vriendin, vandaag een vrije dag, het besluit dat ik eindelijk de zijden bloemen mag kopen van mezelf die al weken in mijn hoofd zitten, vrijdagavond met man en ander stel uit eten, zaterdag een verjaardag (waar altijd authentiek Indisch wordt geserveerd) en zondag Grand Prix!
Nou, is eigenlijk meer voor het Sappige drama - topic... September 2019. Ik op enkele dagen van mijn 42e verjaardag en BBQ op het werk. Is ook een leuke knul (27) waar ik wel af en toe mee spreek en onderonsje heb over "crème fraiche" maar totaal onschuldig. Op het einde van de avond, bij het afscheid in de garage kuste hij me . In de verste verte niet zien aankomen. Ik zoals gezegd al wat ouder, overgewicht, net uit een slechte relatie (wat hij weliswaar niet wist) en hij jonge god van 27. Ik zweer je, stond te daveren op mijn benen . Oh ja, hij was net verloofd, had ik dat al gezegd . De maand erna is hij wel wat blijven jagen, dan n pauze, vervolgens kerstfeest (geen details maar zooooo fout ), weer paar weken niets en dan zijn afscheidsdrink want had zijn ontslag gegeven. Ook daar weer door de knieën gegaan... Ikweet het, het hoorde niet... Maar ik was op die moment emotioneel niet zo stabiel en hey, 16 jaar monogaam geweest in mijn relatie, hoe goed of slecht die ook ging, en ik ben er ook niet beter door behandeld geweest, lees: bedrogen. Vervolgens 2 jaar niet gezien - paar keer ge WA en 2 x getelefoneerd en dit weekend eerste keer in 25 maanden elkaar teruggezien. Hij nog steeds , ik ruim 30 kg lichter. Het gesprek is redelijk oppervlakkig gebleven (ik mocht of kon niets anders verwachten) maar ja, fantaseren mag nog hé?
Ik wou dat morgen al voorbij was. Ik ga proberen om een taart in elkaar te zetten die veel stappen heeft terwijl ik te weinig materiaal heb en een peuter rond heb lopen die graag haar plannen doordrukt. Mijn zoon wilde de taart graag voor zijn verjaardag. En het is echt een heerlijke. Maar ik heb niet echt een reserveplan. Hopelijk heb ik inmiddels genoeg geleerd en gedaan om het toch voor elkaar te krijgen.