Zwemmen op 2e paasdag Volgende week vrijdag met mijn vriendin 50 shades kijken met sushi En ik heb er deels geen zin in en aan de andere kant weer wel, juni weekend weg met schoonfamilie!
Maar zondagnacht, dan komt mn man weet thuis van 5 dagen Marokko met zn werk. Mis hem echt vreselijk. Naar morgen, sushi eten met een vriendin. En naar de 3 weken vakantie in juli.
Ik heb vast een hele waslijst, maar dit staat met stip bovenaan! We gaan zeer binnenkort onze tuin helemaal op laten knappen Kan niet wachten dat we weer een mooie tuin hebben waar de jongens veilig in kunnen spelen en ik van de zomer heerlijk van het weer kan genieten. Daarna is de woonkamer aan de beurt, met een nieuwe vloer, de muren gesausd en alles weer even lekker omgooien!
Ik kijk naar morgen uit. EINDELIJK na 1 jaar een nieuwe baan gevonden en ik mag morgen beginnen Het baantje stelt niet veel voor, maar ik mag al blij wezen dat van de 100 sollicitaties 1 mij heeft geroepen voor gesprek.
Leuk topic: - dat mijn man terug komt van de tandarts. Hij was zolang niet geweest en zag er zo tegenop, dat ik nu ook buikpijn heb. - naar het moment dat ik weer rode wijn mag drinken - naar het moment waarop een hele lieve vriendin eindelijk kan vertellen dat ze zwanger is. Nee, nog beter naar het moment dat ik hoor dat het kindje geboren is en alles goed is. - naar het moment dat mijn zus weer zwanger is. We waren tegelijk zwanger, maar zij kreeg een miskraam. - naar het moment dat ik naar bed kan gaan - naar morgenavond, want dan is mijn huis blinkend schoon. Moet het wel zelf doen dan morgen. - naar het moment dat we eindelijk een tweede auto hebben. Mijn man stelt het onnodig uit vind ik.
-Ik kijk uit naar de zomer. -Hopelijk met een normaal termijn bevallen en dan de kleine lekker thuis ♡ - naar de zomervakantie, hopelijk even weg met zn alle. Verder weinig in de planning
Een kopje thee met een lekker koekje, bankhangen en slapen en qua grotere dingen op de langere termijn: verjaardag zoontje, vakantie en (fietsen in) de zomer.
Met stip op 1: geboorte van onze zoon! We zijn zooo benieuwd naar hem Verder: Volgende week weekendje weg met zn 2tjes♡ Zaterdag komt mn vriendin langs Zomer! Weer normaal kunnen eten/drinken na de bevalling en niet elke dag meer spugen
Straks lekker naar mijn warme bedje, ben zo moe... En naar de zomervakantie, voor het eerst in vier jaar weer eens een week op vakantie!!!
Gezellig dit! - woensdag onze eerste echo - hemelvaartweekend, gezellig met familie en vrienden een weekend kamperen - drie weken naar Lanzarote in de zomervakantie - dat mijn buik gaat groeien en dat ik mijn kindje voel, dat is zo bijzonder! - en sowieso iets hogere temperaturen zodat we lekker van de tuin kunnen genieten
Warm weer Moestuin vol groentjes Italie deze zomer Buiten leven, bbq, zwembad opzetten Iedere avond kids in bed, koffie, wijntje Sytycd Weekend!
Zaterdag pretecho Vakantie eind april Uit eten op ons 12,5 jaar samen zijn Baby tijd in juli Zomervakantie Bruidstaart op ons 5 jarige huwelijksdag En ik hoop op veel gezellige momenten met mijn 3 jarige peutertje
Mooi weer, weer naar de speeltuin en kinderboerderij etc Lekker rommelen in de tuin, ben ik al mee begonnen. Kijk er naar uit dat alle bloemen uitkomen etc. Naar het weekend. Lekker kids bij de oppas en twee dagen naar een vriendin logeren. Sushi! Ik lees het heel veel voorbijkomen maar ik ga dus ook sushi eten volgende week Naar de bios staat n uitje gepland. Mijn vakantiegeld, kan ik goed gebruiken om te restylen (woonkamer) De Dit voorjaar naar de efteling met mn ouders en de kids.
Lekkere lang zomerdagen Een weekendje weg met gezin en vrienden Onze zomervakantie dezelfde vrienden Mijn etentje met een vriendin volgende week bij de rooi pannen Ladiesnight 8 april met een vriendin Het rapport van onze oudste dochter Lekker zwemmen met m'n meiden