Weekend! Morgen is onze trouwdag, twee jaar en we gaan heerlijk uit eten saampjes❤️ En naar de zomer: warmte, zon, geen dikke kleren meer, slippertjes..
Wij gaan morgen naar de zus+vriend die aan de andere kant van het land wonen. We zien ze niet zo heel vaak dus we hebben er zin in! Hond lekker nee, ze wonen aan het bos en hebben zelf oa ook een hond dus lekker wandelen daar 😊
- de lente ik vind m nu al prima - de vierde verjaardag van mijn zoontjes - de ochtenden proefdraaien van de zoontjes, zodat ik wat meer tijd voor mezelf heb - dat we binnenkort met ons gezin op vakantie gaan - de groei van mijn sla-planten - de groei en ontwikkeling van mijn kinderen - de geboorte van mijn nieuwe neefje
-De lente, heerlijk dat alles weer begint te bloeien en groeien en je voor je gevoel veel blijere mensen tegenkomt op straat!! -In April naar de gyn. (haha klinkt gek, maar daar kijk ik naar uit en tegelijkertijd tegenaan) -Met dinnetje naar een concert in Mei.. -5 jaar getrouwd in Juni, dat moet gevierd worden -Heerlijk vakantie vieren in Juni.. -Vakantie vieren doen in September nog eens dunnetjes over!!
leuke dingen om naar uit te kijken.. ik kijk uit naar een goede afloop van de screening voor een mogelijke levertransplantatie. en als ik in aanmerking kom snel aan de beurt zijn( niet lang op de wachtlijst te hoeven) en daarna hopelijk een gezonder leven.
Naar de volgende echo, weer even spieken Naar t shoppen met een vriendin (allemaal dingen voor baby) High Tea-en met een aantal vriendinnen Familiedag Naar de lente/zomer en mooi weer Naar de geboorte van mijn zoontje
- Vanavond uit eten met de OR. - Verjaardag van m'n man morgen. Daar gaan we een leuke avond van maken . - As donderdag met z'n 2tjes naar de Efteling. - Zondag lekker naar 't bos met de kindjes.
Met stip op 1,mijn operatie. Sta nu op de wachtlijst voor een borstverkleining,iets wat ik al jaren wil,en kan niet wachten tot het eindelijk zo ver is. En ik kijk echt na mooi warm zonnig weer uit. Lekker in korte kleding na buiten,zonder jas,heerlijk.
- het geplande weekendje weg met manlief - Koningsdag - een positieve zwangerschapstest. - en mijn loon haha
Leuk topic ik ben chronisch ziek en teer ook op leuke dingen.. Mijn oudste dochter is bijna jarig en dan bestel ik eten dat vind ik heel erg leuk De week erna heb ik een moeder en dochter dagje met haar even shoppen voor haar kleding en die voor haar zusje. De musical van groep 8, ik help ze met oefenen dit jaar super om te doen. En de zomervakantie 😁 Oeh en Koningsdag ja zag ik hierboven staan
Leuk topic! Dat mijn neefje en nichtje komen logeren dit weekend. Volgend weekend dagje shoppen, Met vrienden hier thuis lekker eten en bijkletsen. Met pasen trakteren wij onze ouders broer en zus op een paasbrunch. In een indoor speeltuin. Lekker een midweekje weg in de mei vakantie. De zolder verbouwing met dakkapel. En de vele bbq's die nog gaan komen. ZOMERRR!!
- Het moment dat mijn zoontje (goed) groeit en niet steeds ziek is. - De verjaardag van mijn oudste zoontje. - Weekendje weg - Laatste stagedag - Hopelijk slagen voor mijn opleiding in juni - Zomer(vakantie) - Verhuizen (nog onbekend wanneer)
Woensdag lekker shoppen bij ikea met mijn vriendin mijn nichtje die volgende maand geboren wordt Vakantie naar Noorwegen in juni (zwager en schoonzus wonen daar) Zoontje wordt 1 in juni mijn beste vriendin mag bevallen in juni/juli
Ik verlang echt enorm naar warmer zonniger weer. Ik begin er weer echt enorm last van te krijgen dat het zo somber is. Daarnaast kijk ik heel erg uit naar onze reis naar Canada deze zomer! We gaan op bezoek bij mijn familie en het is voor Nick de eerste keer vliegen!
Ik kijk enorm uit naar het moment dat we gaan verhuizen, we hebben afgelopen week ons huis verkocht en al een nieuwe onder voorbehoud gekocht verder kijk ik uit naar de bruiloft van mijn zus in september.. En natuurlijk de zomer
De geboorte van onze zoon, de zomer, mijn verlof die aankomende vrijdag begint en voor nu het weekend
Leuk topic!! 1. De geboorte van ons zoontje (nou ja meer net na dat hij geboren is) 2. Het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders 3. Concert van Guus Meeuwis 4. Eerste vakantie in september als gezin 5. Lange zomerse avonden in onze tuin, gezellig met vrienden en familie.
Allereerst sterkte mamabri in deze zware en moeilijk periode. Ik kijk uit naar: - Genieten van mijn dochtertje en ons gezin - De lente/zomer - De zomervakantie - Een lang weekend weg naar de Efteling