Ik keek al heel lang uit naar de zonsverduistering.. Too bad Nu kijk ik uit naar; -De postbode Ik vind post en pakketjes krijgen zo leuk -De gevulde eieren die we morgen eten, als we de verjaardag van onze zoon vieren! -Koningsdag (en dan vooral naar de koopjes die we op de rommelmarkt kunnen scoren) -Vuurwerkfestival op Scheveningen -Naar Oostenrijk in augustus, naar m'n zusje ♥ -De geboorte van m'n nichtje of neefje (en dan dus wéér naar Oostenrijk )
Mijn familie die deze zomer vakantie komt vieren hier. Diploma uitreiking van mijn dochter in juni. Vriendlief die weer thuis komt na maanden in Engeland gewerkt te hebben.
De lente 1e verjaardag van onze zoon we gaan trouwen in juni heerlijk op "huwelijksreis" naar Zuid-Frankrijk. Lekker met de kids op de camping
Ik kijk uit naar de Lunch op m werk die niet door gaat en ik lekker uitgebreid kan gaan lunchen omdat die lunch niet door gaat en al het eten over is HAHAHA
Ik kijk uit naar t moment dat ons huis af is! Kan ik uit de keet waar we nu wonen.. Nog zo'n 6 maanden te gaan..
Ik kijk uit naar... -de dag dat we eindelijk een positieve test in handen mogen hebben -onze vakantie naar mexico -geboorte van mijn neefje/nichtje -feestje omdat mijn opa 80 wordt
Ik kijk uit naar onze zomervakantie Ik kijk uit naar alle verjaardagen en feestdagen die er nog aan komen omdat ik het altijd heel gezellig vind om dan met zijn allen bij elkaar te zijn Ik kijk uit naar alle kleine uitstapjes die we nog gaan maken dit jaar oh... en ik kijk uit naar het 2de deel van fifty shades maar dat zal nog wel even duren...