Wij gaan lekker de stad in met vrienden. Als het goed is is daar op een plein een groot scherm opgehangen.
Wij gaan naar vrienden toe, en dan met alle Nederlanders die hier in de buurt wonen, wordt erg gezellig en mijn zoontje blijft gewoon op, het is toch te warm om te slapen. (hier 37 graden)
Mijn man kijkt wel thuis, maar ikke niet. Kan slecht tegen die spanningen. Ik begeef me lekker naar de slaapkamer om een filmpje ofzo te kijken...
Bij m'n ouders.. Moeten daar zo ff naartoe omdat ik m'n voet gisteravond open heb gehaald toen we aan 't zwemmen waren met de hond, en zelf geen betadinezalf oid hebben.. Dus blijven we direct maar eten en de finale kijken
wij gaan naarme ouders met og heel veel man allemaal duitsers die in het oranje komen bere gezellig dus. we wilden eigenlijk teng duitsland maar jah das mislukt uds nu komen de duitsers dan maar in het oranje hahaha. lekker buite zitten met grote tv en veel bier. onze kids gaan gewoon mee hoor. de oudste is 4 en wie eweet wanneer ze het weer meemaakt.
Wij gaan hier in het centrum kijken. Daar op het plein hebben ze groot scherm etc. Afgelopen wedstrijden hebben mijn man om en om daar gekeken en vanavond slaapt ze bij oma en gaan we eens een keertje samen Heel leuk, allemaal bekende daar.
gewoon thuis, kinderen liggen dan lekker in bed en wij maar lekker in de zenuwen zitten. eigenlijk niet gezond, ben nou al gespannen.